23 Reacties
2 maanden geleden
Dat is al goed, je bent ingeschreven normaal. 😊
Binnen de 2uur zal je een mail krijgen in je spam, dan kan je via die link bestellen.
Als je deze mail niet krijgt, kan je kruidvat via messenger sturen dat het niet lukt, dan zullen zij het voor je doen en je een link sturen.
2 maanden geleden
Mij lukt het ook niet! Al meerdere keren geprobeerd via de website en hen gecontacteerd voor meer hulp... Ook nooit een bevestigingsmail gekregen. Dus als iemand tips heeft, ik hoor het graag 😅
2 maanden geleden
Via Google zoeken naar "Kruidvat babybox" en dan rechtsreeks op de link van de babybox klikken. Dan kan je hem direct in je winkelmandje zetten (€60), maar korting gaat er automatisch af.
https://www.kruidvat.be/nl/kruidvat-gratis-baby-kadobox-/p/5954653?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw28W2BhC7ARIsAPerrcJrfo9q4lllyaA_pGHZ8kAc5Js-ruO9OBAo2sP1Xze41ZM-_WAe8PoaAqalEALw_wcB
2 maanden geleden
Bij mij net hetzelfde, lukte niet.. en kreeg geen mail, ook niet in ongewenste mails.. ik heb ze gestuurd via facebook en direct de correct link gekregen om te kunnen bestellen.
2 maanden geleden
Idem hier, ook via messenger gestuurd en was daarna direct in orde. Ze zeiden dat ik een mail zou moeten gehad hebben maar had nooit iets ontvangen. Paar uur na mijn berichtje op messenger kon ik de box gemakkelijk bestellen, dus nu ook in blijde verwachting ervan 😄
2 maanden geleden
Via spam al eens gezien naar de mails ,bij mij lukte ook niet , maar zag via spam dat daar stond de mail en is gelukt om te bestellen .
2 maanden geleden
Ik kan de babybox wel toevoegen aan mijn winkelmandje, maar bij de betaling gaat er iets mis. Mijn bankapp geeft aan dat het bedrag de toegestane limiet overschrijdt. Je zou toch gewoon €0,01 betalen. Nu lijkt het alsof er een ander bedrag van mijn rekening zou gaan. De klantenservice van Kruidvat wil me niet echt helpen en verwijst me door naar mijn bank. Heeft nog iemand dit probleem ondervonden? Zo ja, hoe los je het dan op?
2 maanden geleden
Reactie op Max80102
Ik kan de babybox wel toevoegen aan mijn winkelmandje, maar bij de betaling ...
Ik had dit ook met Argenta, ik heb dan een ander betaalmethode geprobeerd (mijn vriend zijn rekening BNP).
Het is wel degelijk 1cent dat eraf gaat, maar bij mijn Argenta luktte dat dus niet (heel raar)
2 maanden geleden
Reactie op Max80102
Ik kan de babybox wel toevoegen aan mijn winkelmandje, maar bij de betaling ...
Idem bij mij. ING blokkeerde de betaling (wrs door verdacht bedrag), met KBC ging het wel.