13 Reacties

één maand geleden

Toen mijn mama beviel van mijn broer kreeg ik een baby born pop. Dat was iets waar ik toen al weken/maanden achter vroeg en ik niet mocht omdat ik “genoeg poppen” had. Misschien heeft hij ook zo iets wat hij heel graag wilt en al heel lang achter vraagt? Anders denk ik ook aan spulletjes om samen te doen met de baby zoals een boekje ofz

één maand geleden

Reactie op Laurah5

Toen mijn mama beviel van mijn broer kreeg ik een baby born pop. Dat was ie ...
Hij kreeg onlangs van ons een pop uit de Hema om te oefenen als zijn zusje komt! Zo'n echte baby knuffel pop 😂. Ik dacht ook al aan een boekje, maar zoek nog iets leuks wat wat 'in thema' is, want met de feestdagen en de Sint zal hij sws al redelijk wat krijgen, maar heb echt geen idee! Hebben ook al matchende truien..

één maand geleden

Reactie op Mieks_24

Hij kreeg onlangs van ons een pop uit de Hema om te oefenen als zijn zusje ...
Dat kreeg ik dus na de geboorte, ook om te oefenen/om voor te zorgen 😅 Ja, da’s ook waar.. & Eva Mouton heeft een “hey baby” reeks waar er ook boekjes bij zijn waar activiteiten opstaan om te doen met een baby, misschien zoiets en dan kan hij af en toe eens iets doen met zijn zusje samen.

één maand geleden

Ik heb een pluszoontje dat immens enthousiast is want na de sint (bij ons in November) komt zijn broer! Hij heeft zelf al kadootjes gekocht voor zijn babybroer :) Wat wij gedaan hebben is een briefje gemaakt (vanuit de naam van de baby) en daarop kon hij antwoorden, hij wou bv badspeelgoed om met zijn broertje in bad te kunnen spelen. We hebben hem zelf de selectie laten maken. Ook is er idd een medaille 🥇 🙌

één maand geleden

Reactie op joke donckels

Ik heb een pluszoontje dat immens enthousiast is want na de sint (bij ons i ...
Dat lijkt me ook wel een heel leuk idee!! Wat stond er nog allemaal op het lijstje? Van zodra de baby er is, gaat papa samen met hem de eerste knuffel gaan kopen als cadeautje voor zijn zusje. Het badspeelgoed lijkt me alleszins al heel leuk! :D

één maand geleden

Ik denk dat ik gewoon z´n zusje in een zak moet presenteren 😅

één maand geleden

Reactie op Babsss40

Ik denk dat ik gewoon z´n zusje in een zak moet presenteren 😅
Hahahaha ja da's al het grootste cadeau op zich natuurlijk! 😂

één maand geleden

Reactie op Mieks_24

Dat lijkt me ook wel een heel leuk idee!! Wat stond er nog allemaal op het ...
Wel, hij heeft een meneer konijn (dezelfde als de zijne) gekocht voor zijn broer en is daar het meest trots op! Ook hebben we hem betrokken bij het inrichten van de kamer van de baby, hij koos (little dutch): auto’s, bussen, treinspoor (kan je mee spelen vanaf 5maanden) om samen met hem te spelen :) Er is ook een leuke site waar je zelf de samenstelling van je tuttenkoord kan bestellen en dat gaan wij dan samen maken 😊👶🏻

één maand geleden

Reactie op joke donckels

Wel, hij heeft een meneer konijn (dezelfde als de zijne) gekocht voor zijn ...
Kei toffe ideetjes! Zijn dat de jellycat konijntjes? Lijken heel erg op de konijntjes uit Bluey, dus zou hier ook wel een hit kunnen zijn! 🤗

één maand geleden

Wat een lief idee! Ik volg.

één maand geleden

Reactie op Mieks_24

Kei toffe ideetjes! Zijn dat de jellycat konijntjes? Lijken heel erg op de ...
Idd van Jellycat 😍

één maand geleden

Reactie op joke donckels

Idd van Jellycat 😍
Ga daar eens voor kijken! Hier is de knuffel van ons zoontje een octopusje van Nattou, dus voor zus gaat hij met papa een roze octopusje kopen 🤗

één maand geleden

Reactie op joke donckels

Idd van Jellycat 😍
Super leuk! 🥰