Dag iedereen,
Vandaag mochten we onze kleine spruit nog eens bezichtigen!
Hij ligt alweer in stuit, maar is wel nog steeds een breakdancer in opleiding volgens de gynaecoloog! 馃槀
Verder weegt hij nu op 27 W al 1KG250! :)
Hoe doet jullie spruit het?
Yesh, weet natuurlijk niet of het juist is maar mijn tweede kindje en derde kindje waren ook stevig, ben daarom ook vroeger ingeleid geweest, dochter was 4kg600 en zoon 4kg220. Deze zouden ze graag onder de 4kg houden bij bevalling, we Will see 馃槄
34+6 en 2,362 kg - op curve, alleen het hoofdje niet, zou momenteel een ovaal hoofdje hebben. Dat is voordelig tijdens de bevalling zei de gynaecoloog 馃槒
35w 2d hier 2,100kg gynaecoloog heeft een extra afspraak gemaakt omdat ze het niet goed kon zien hij lag met ze rug naar men buik toe, ze hoopt dat ze verkeerd is anders is hij te klein en achter op gewicht 馃ズ
Vandaag naar gynaecoloog geweest bij 36+3 en nu al 3,3kg.. ze word nu geschat op 4kg bij 40weken.. nog geen ontsluiting en deze week isde kans nog klein maar kan zowel volgende week al zijn moest ik we毛en krijgen.. en alles zit vanvoor (langs achteren zieje niet dat ik zwanger ben) dus ik heb het heel lastig met mijn buik 馃槄