Dag iedereen,
Vandaag mochten we onze kleine spruit nog eens bezichtigen!
Hij ligt alweer in stuit, maar is wel nog steeds een breakdancer in opleiding volgens de gynaecoloog! 😂
Verder weegt hij nu op 27 W al 1KG250! :)
Hoe doet jullie spruit het?
26w6d en nu 930gr, een ander gynaecoloog schatte ons baby op 1.2kg in dezelfde week op 1 dag verschil en dat zet haar op de 85percentile. Heel bizar, niet zeker wat te geloven.
Vandaag toch met een stresske buitengekomen. 29weken 4 dagen en 1800g en 42cm..
hopelijk valt volgende meting beter mee en was het gewoon even een spurtje of meetfout 😰
3 weken geleden werd die nog maar 840gram geschat en 30cm…
Van percentiel 37 naar 81…
Vandaag gaan kijken naar ons meisje. 🥰Ze liet haar nog eens goed zien. Dat was de vorige keer niet. Maar ze is nu geschat op 37cm groot en een gewicht van 1kg180🙈
Maandag op 29w+1 werd ons kleintje geschat op 1kg387 en bijna 40cm, ze zeiden dat dit op het gemiddelde van de curve lag.
Elk grammetje dat erbij komt nu is positief als hij toch beslist om vroeger te komen 😅
Op 28w ook plots 1,6 en ng wat.. Ook percentiel 83 plots. Wel zwangerschaps ...
Hier geen zwangerschapsdiabetes.
Gynaecoloog zei volgende meting af te wachten. Kan een meetfout zijn of een groeispurt die stagneert. Hopelijk volgende keer dus minder bijgekomen.
Indien het toch zo blijft groeien zouden we ons wondertje wel wat vroeger mogen verwachten
Ja helaas.. omwille van de diabetes doen ze dat dus altijd op 39 weken in h ...
Oh wow.. lijkt me wel heftig. Mij gaan ze ook zeker niet over de uitgerekende datum laten gaan.. En moet vaker gaan om zijn gewicht op te volgen.. Als ík insuline zou moeten spuiten, is het aan 38w inleiden.. Toch wel extra spannend zo
Ons klein mannetje werd zondagavond op 29w+2 geboren met een gewicht van 1kg482. 🩵🥰 Hij werd een paar dagen ervoor geschat op 1kg150. Stiekem ben ik trots dat hij toch wat zwaarder is gezien hij prematuur is. 🤭