208 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op joke donckels

En hoe gaat het nu met u?
Hey Joke! Een week bedrust in het lokale ziekenhuis heeft niet het gewenste effect gehad. Ondertussen overgeplaatst naar UZ Gent omdat ze hier een neonatologieafdeling hebben. BMH is verder verkort en er is al 2-3cm ontsluiting. Weeënremmers gestart, longrijping had ik gelukkig al gekregen in het lokaal ziekenhuis. Hoop is echter niet verloren, het kan alle kanten uit. De natuur kan alsnog beslissen om hem nog weken in mij te houden, evengoed kan het voor snel zijn. Onvoorspelbaar dus - wat voor een dubbel gevoel zorgt. Hopend dat ons kleintje nog minstens tot 32w blijft zitten, bang dat hij elke dag kan komen. 😅 Maar elke dag is een gewonnen dag en ik wil heel graag geloven dat ons ventje ons nog zal verrassen door er langer in te blijven. 🥳😁

2 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Hey Joke! Een week bedrust in het lokale ziekenhuis heeft niet het gewenst ...
Ik duim voor jou! Een van mijn beste vriendinnen is ook snel in het zh beland en uiteindelijk heeft ze het nog kunnen rekken tot 35 weken 🍀🤞mijn schoonmama liep ook vanaf 25w met 3 cm ontsluiting. Het kan echt alle kanten uit. Ik hoop dat hij nog lekker blijft zitten voor nu!

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Ik duim voor jou! Een van mijn beste vriendinnen is ook snel in het zh bela ...
Voila, al 2 vrouwen die aantonen hoe onvoorspelbaar dit is. 😁 De gynaecologen geven aan dat het niet te voorzien is, ze kunnen er geen uitspraken over doen omdat het zo verschillend is van zwangerschap tot zwangerschap. Hoopgevend! 😁❤️

2 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Voila, al 2 vrouwen die aantonen hoe onvoorspelbaar dit is. 😁 De gynaecolo ...
Ja er is echt geen lijn in te trekken! Zo onvoorspelbaar. Van mijn vriendin hadden ze echt nooit verwacht dat ze het nog zo lang ging trekken. Ze kon het zelf ook niet geloven. Gelukkig nu gezond kindje van bijna 5 😍 Verzorg jezelf (en laat je goed verzorgen). Niet de leukste periode zo in het ziekenhuis maar het is voor de goede zaak. You've got this 💪🍀

2 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Heftig seg! Veel moed daar, ik duim dat hij nog even blijft zitten! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik hoop diep van uit mijn hart dat het nog allemaal goed zal komen ❣️

2 maanden geleden

Op 27+3 1kg040. Zit mooi op het 50 percentiel. Volgende week een nieuwe babydate :) vandaag aan de monitor gemoeten wegens te hoge bloeddruk in combinatie met andere klachten

2 maanden geleden

29 + 1 en ze weegt +- 1.5 kg 💕 Vandaag lag ze ook in stuit te slapen 🙈

2 maanden geleden

27w1d en ze woog 930g. De gynaecoloog zei dat het goed was maar hier lees ik dat jullie spruitjes al wat meer wegen 😅

2 maanden geleden

25w5d en 1,020 kg al 🙈 grote jongen

2 maanden geleden

28 weken, 1,3kg 😊

2 maanden geleden

Ons kindje op 28w3d wordt geschat op 1kg271, wat mooi op de curve zat zei de gynaecoloog, tot zover het goeie nieuws 😅 Ondertussen sinds deze avond ook opgenomen op materniteit omwille van te korte baarmoederhals en te hoog risico op vroeggeboorte

2 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ons kindje op 28w3d wordt geschat op 1kg271, wat mooi op de curve zat zei d ...
❤️‍🩹 De moed erin houden! Ik duim dat jullie kindje nog wel even op zich laat wachten. 🍀🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ons kindje op 28w3d wordt geschat op 1kg271, wat mooi op de curve zat zei d ...
Ik duim voor je en hopelijk blijft jullie wondertje nog lang zitten 💪🌻 Mag ik vragen of je bepaalde symptomen had ivm verkorte baarmoederhals of soort van weeën ? Want ik zelf heb sinds vanmiddag extreem rugpijn, zo erg dat ik zelfs niet kan stappen. En nooit heb ik tijdens mijn zwangerschap last gehad van rugpijn. Ik ga zien of het morgen iets beter is, anders moet ik wel bellen vrees ik.

2 maanden geleden

Ik duim voor je en hopelijk blijft jullie wondertje nog lang zitten 💪🌻 M ...
Goh echt symptomen.. rugpijn heb ik sowieso al even want heb van voor mijn zwangerschap al een slechte rug door mijn job, dus dat reken ik niet als symptoom.. wel harde buiken. Maar verder heb ik geen symptomen, het was op controle gisteren dat ze zagen dat mijn BMH te kort was, ik voelde mij voor de rest goed.

2 maanden geleden

28 + 6. 1kg400♥️

2 maanden geleden

Op mijn 24ste week was hij 670 gram☹️ nu ben ik 27 weken zwanger. Volgende week terug controle. Ik hoop dat hij bijgekomen is☹️🤞🏻🙏

2 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Goh echt symptomen.. rugpijn heb ik sowieso al even want heb van voor mijn ...
Bedankt om je ervaring te delen. En verzorg je zelf goed eh! 🥰

2 maanden geleden

Op 26w (en 3 d.) was het gewicht van ons knaapje 937g. Het gezichtje was naar beneden, jammer dat we dat niet konden zien :) Alles evolueert prima…

2 maanden geleden

Op exact 26 weken had de kleine een gewicht van 1kg350. Hoogstwaarschijnlijk extra opvolging nodig voor het gewicht