214 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op MacLaura

34 weken en 2kg700, ligt ook nogsteeds in stuit, de kans op een geplande ke ...
Op 33weken lag de mijne ook in stuit maar op 35weken lag hij wel goed, nog niet te veel panikeren😉

14 dagen geleden

Vandaag 35w + 3 en ze weegt 3077 gram

14 dagen geleden

Vandaag 35+5 weken en hij weegt 2,5kg 🙂

14 dagen geleden

36w en 2776g

13 dagen geleden

36w + 6 dagen 3200

12 dagen geleden

34+4 en 2710g. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en een inleiding gepland voor 40wkn omdat ik zwangerschapsdiabetes heb (had letterlijk 1 waarde te hoog) en omdat de gynaecoloog zegt dat de baby aan de zware kant zit momenteel.. maar in de reacties te lezen lijkt het bij mij gemiddeld.. ach ja 🥺

12 dagen geleden

Reactie op mom٠of٠2

34+4 en 2710g. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en een inleiding gepland ...
Ik heb het hier ook moeilijk mee.. Zelfde schatting aan die termijn trouwens. En 1 waarde te hoog nuchter, voor de suikertest.. Uiteindelijk al insuline, omdat ik nuchter vaak 3 waarden er biven zat.. Er worden soms nog zwaardere baby’s geboren, zelf thuis! Maar hier dus inleiding aan 38w door die insuline..

12 dagen geleden

Reactie op mom٠of٠2

34+4 en 2710g. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en een inleiding gepland ...
Hier ook normaal inleiding rond 38 weken. Datum moet nog vastgelegd worden. Bij suikertest 2 waardes erboven nuchter. Ondertussen al traagwerkende insuline en insuline voor het avondeten. Nog geen kg bijgekomen. En baby zat vorige week zelfs beetje onder het gemiddelde. Als ik de avond voor de suikertest iets anders had gegten, waardoor m'n waarde wel goed was, gingen ze hier niets van zeggen.

12 dagen geleden

Reactie op Maité87

Ik heb het hier ook moeilijk mee.. Zelfde schatting aan die termijn trouwen ...
Moh alé! Ik heb het ook, maar moet geen insuline nemen. Waarden zitten altijd goed ( 1x per week eens rond 156 ofzo). Ik krijg steeds te horen dat dit in orde is en ze vaker waarden van + 200 bij anderen zien. Ons meisje zit goed qua gewicht ook gemiddelde... inleiding etc is niet besproken geweest en wens ik ook niet.

12 dagen geleden

Reactie op Maité87

Ik heb het hier ook moeilijk mee.. Zelfde schatting aan die termijn trouwen ...
Pff het is wat hé.. ja bij mij ook 1 waarde te hoog.. mijn twee kindjes zaten bij de geboorte onder de 3500 😅 en bij een van de twee had ik geen zwangerschapsdiabetes. Succes! 🍀

12 dagen geleden

Reactie op Ikwileenkindje

Hier ook normaal inleiding rond 38 weken. Datum moet nog vastgelegd worden. ...
Ja dit is echt zo! Maar wat gek.. ik had 1 waarde en alles is tot nu toe eronder wanneer ik moet prikken. Heb gelukkig geen insuline. Succes! 🍀

12 dagen geleden

36weken en 2,5kilo :)

8 dagen geleden

38+2 en geschat op 3,200kg

8 dagen geleden

35w6d geschat op 2,8kg

7 dagen geleden

2,5 kg op 35 weken. En ze ligt niet meer in stuit! 🥳

7 dagen geleden

37w4d: 49cm & gewicht wordt tussen 2600-2800gr geschat (kleine baby maar blijft op haar curve mooi groeien 😊). Ook 2cm ontsluiting, ligt nog wel sterrenkijker maar kon nog veranderen aangezien ze wel al ingedaald maar nog niet “vast vast” ligt in mijn bekken en haar kopje nog kon draaien 🤞🏻 Zo spannend die laatste loodjes!

7 dagen geleden

36 + 4w & ons kleintje wordt geschat op 2,5 kg (afgerond). Bevindt zich laag op de curve.

2 dagen geleden

Onze kleine man weegt op 35+1 2445 gram en doet het heel goed!🥰

één dag geleden

34+6 en 2,245kg geschat 😊

één dag geleden

36 weken 2kg 866!