46 Reacties

één maand geleden

Ik denk dat dit per persoon verschilt. Ik was maandag 28+5 weken met de echo en hij weegt nu 1500gr (volgens de gynaecoloog aan de grote kant) Ik was zelf een hele grote baby bij de geboorte (bijna 5kg) dus heb ik aanleg voor grote kinderen. Ik drink ook mijn koffie, en als ik op visite ga vergeet ik nog wel eens dat ik er al 2 op had. Dus denk zeker niet dat het daar mee te maken heb. Sowieso moet je jezelf niks aanrekenen, iedere zwangerschap is anders en zolang ze bij de opvolging niks zeggen moet je je geen zorgen maken, je doet het fantastisch 💕

één maand geleden

Ohhh amai bijna 5 kilo🙈 uw spruitje heeft mooie gewicht😍 waarom volgens gyneco aan de grote kant?😒 das een perfecte gewicht vind ik. Bij mijn 2 andere kindjes waren ze ook 1500 gram bij 28 weken en die zijn met 3600 en 3700 geboren😍

één maand geleden

Hier 1kg150. Volgens de gyneacologe ok. Ik heb wel zwangerschapsdiabetes maar t was ok

één maand geleden

Reactie op annick85

Hier 1kg150. Volgens de gyneacologe ok. Ik heb wel zwangerschapsdiabetes ma ...
🥺🤍

één maand geleden

Reactie op Bircan66

Ohhh amai bijna 5 kilo🙈 uw spruitje heeft mooie gewicht😍 waarom volgens g ...
Jaa was geen leuke ervaring voor mijn moeder 🙈 dus daarom houden ze mij nu ook extra in de gaten met het gewicht en grootte, als het te gek word gaan ze hem eerder halen om complicaties te voorkomen. Ze zei dat hij nu boven het gemiddelde zit en ze willen niet dat hij ook 5 kilo word 😅

één maand geleden

Haha🤣 ik hoop dat hij op een gezonde gewicht gaat geboren🥺🤍

één maand geleden

Onze baby woog 1250g op 28w (+2d) en was perfect op het gemiddelde volgens gynaecoloog!

één maand geleden

Reactie op babyrnx

Onze baby woog 1250g op 28w (+2d) en was perfect op het gemiddelde volgens ...
Perfect😍😍😍

één maand geleden

Ik op 28 weken 1kg300 en 37cm 🩷

één maand geleden

Reactie op Bieke1

Ik op 28 weken 1kg300 en 37cm 🩷
Wauwww😍

één maand geleden

Op 27W 1KG 250G.

één maand geleden

Reactie op joke donckels

Op 27W 1KG 250G.
Super😍

één maand geleden

Mijn baby was op 27 weken 1kg 60g. Je zou zeggen dat het nogal weinig is. Maar ik ben zelf pas op 42 weken geboren met een gewicht net boven de 3kg.

één maand geleden

Ons meisje weegt nog minder. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en ben 28+3 en ons meisje weegt 1,180kg

één maand geleden

Als dit een troost mag bieden ik dronk bij mijn dochter 4 koffies per dag en zij was 4kg600 en 54cm 😂🙏🏼! M’n eerste dochter was ik oplette was normaal & zoon was ook flink ingeleid op 39w en 4kg220 🙈 Zodus Euhm…….. no worries en de schattingen klopten nooit echt hierzo ze kunnen hun nogal vergissen 🤭😂🙈 deze baby zou 1500gr zijn aan 28 weken ik betwijfel het, zou dan een gewicht zijn van 3,900 aan 40w wat ‘klein’ zou zijn zegt de gyn. We Will see right.. 😳🤪 ik geniet van mijn 4 koffietjes en mag van de gyn! Heb er en een heel poos 2 gedronken gewoon en 2 deca per dag in het eerste trimester dit heb ik nu losgelaten en alles loopt prima. Geniet van je ☕️🥰

één maand geleden

Reactie op lacerise12

Als dit een troost mag bieden ik dronk bij mijn dochter 4 koffies per dag e ...
Ahaha amaaiii😍😍 nu ben ik wel gerust 🤣 vanaf morgen weer genieten met mijn coffee break😍😍😍 ik had effe schuldgevoel vandaag 🥺 misschien gaat hij nog bijkomen hoop ik😍

één maand geleden

Reactie op chels1999

Ons meisje weegt nog minder. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en ben 28+ ...
Ik had gelezen dat de meisjes altijd iets minder van gewicht zijn dan jongens🥺🤍 als de gyneco oke vind moeten we geen zorgen maken maar ons moederhart zijn niet zo🥺🤍

één maand geleden

Reactie op ianthe1991

Mijn baby was op 27 weken 1kg 60g. Je zou zeggen dat het nogal weinig is. M ...
Amai🥺🤍

één maand geleden

Reactie op Bircan66

Ahaha amaaiii😍😍 nu ben ik wel gerust 🤣 vanaf morgen weer genieten met mi ...
Neen geen zorgen!! De gyn zegt als het smaakt waarom niet, ik functioneer ook echt niet zonder natuurlijk drink ik wel lattés waardoor ze echt enorm gemengd zijn met melk, mag geen frisdrank en zo min mogelijk suikers als ze me dat ook nog is afnemen 🤓🤓! Lekker genieten maar van dat kopje!

één maand geleden

Okeyy😍😍 bedankt voor een mooie antwoord😍😍