57 Reacties
5 maanden geleden
Ik ben 18 weken en 5 dagen en ben 3.1kg aangekomen
Is normaal hoor je moet goed aankomen voor de gezondheid van je kindje
Stuur je hieronder een foto ☺️
5 maanden geleden
https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/gewichtstoename-tijdens-zwangerschap/
5 maanden geleden
Ik ben een kilogram afgevallen door niet te kunnen eten.. ik maakte mij daar zorgen over maar gynaecoloog niet. Ze zei dat het bij iedereen anders is. ze ziet liever gewicht bijkomen vanaf de 2de helft van de zwangerschap. Maar had volgens BMI al licht overgewicht voor de start dus beter zo in mijn geval denk ik 🙈
5 maanden geleden
Ik ben niet bijgekomen maar 2,5kg afgevallen in vergelijking met wat ik woog voor mijn zwangerschap. Dus ik zit nu op 60kg. Is niet van de misselijkheid want deze was doenbaar en heb in totaal maar 6x echt overgegeven. Ik eet ook niet altijd gezond hoor, we moeten nu ook geen konijnen worden eh, ik eet ook nog frietjes van de frituur of andere ongezonde snacks 🙈. Het enige wat ik laat staan is mijn frisdrank, dit dronk ik met hopen voor mijn zwangerschap.
Wat heb je wel al een mooi buikje @Justine!
5 maanden geleden
Reactie op Justine96
Dat is ook van 24baby, maar dan met een ander gewicht 🤭 dus ik vergelijk m ...
Ja ik lees en zoek overal een beetje dingen op. Boek van oei ik groei is ook doper en
5 maanden geleden
Reactie op Justine96
Dat is ook van 24baby, maar dan met een ander gewicht 🤭 dus ik vergelijk m ...
Ja eh, ik lees beetje overal om wat kennis op te doen. Het boek oei ik groei is ook zeker een aanrader! Lees je heel veel over welke kwaaltjes je wat kan doen en qua voeding maar ook over de baby enzo 🤗
5 maanden geleden
Reactie op Sterrenmannetje
Was op de termijn 12w ruim 7 kg bijgekomen 😶
Nee: ik vergis me. 4 kilo…
5 maanden geleden
Hier 11 weken 4 dagen 3,5 kg bijgekomen en wordt daar niet echt blij van🙈
5 maanden geleden
Reactie op Nele2410
Hier ook nog -8kg .. dus er mag terug wat bijkomen nu
Wow, da’s veel