2 Reacties

3 maanden geleden

Geen tips, buiten kleine porties eten. Maar ik merk het sinds een paar weken ook. Ik ben nooit een kleine eter geweest maar nu voelt het meteen of ik te veel gegeten heb. Ik denk dat het is omdat mijn spijsvertering ook wat trager werkt, dus ik probeer extra vezels te eten zodat alles wat in beweging blijft. Het is ook de ene dag tegen de andere. Maar inderdaad heel lastig... Ik hoop dat het snel betert bij jou! ❤️‍🩹

3 maanden geleden

Komt ook omdat je babybuik groter word je baby beweegt steeds vaak ga je dit voelen soms ook niet, als je moeilijk naar toilet kan gaan en je darmen komen vol te zitten en werken vele trager gaat je maag sws ook wat langer vol zitten en na een paar hapjes eten heb je indd dat gevoel ik herken het heel erg! Maar ken dit fenomeen van men vorige 2zwangerschappen. Ik probeer gwn elke keer ik een “hongertje” krijg iets kleins in men mond te steken. Hoeveel keer op een dag dat ook is maakt niet uit zolang jezelf maar eet en je kleintje krijgt het mee binnen! Meer gefeliciteerd je zit al over de helft! 🥰