28 Reacties

6 maanden geleden

Niemand die het dan overweegt om halftijds te werken? Vb enkel in de voormiddag? Of zou dat in praktijk niet kunnen ifv ziektedagen? 't Lijkt me gewoon ook moeilijker om uit te leggen aan de werkgever dat je maar 'half' ziek bent. Maar volledig uit zijn lijkt me dan zo drastisch, wie weet welke weken komen er nog aan... Ben nu 8w3

6 maanden geleden

Reactie op annick85

Hier na de bloedklonters die afkwamen en dus geen miskraam. Zijn we aan w9 ...
En heb je het gevoel dat die magnesium echt helpt tegen de vermoeidheid?

6 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Niemand die het dan overweegt om halftijds te werken? Vb enkel in de voormi ...
Bij ons gaat dit niet. Je mag max 4/5de werken... ik ben morgen 11 w en vind het zelf veel te vroeg om te stoppen. Vandaag zijn we nog maar maandag en ik zie de rest van de week al niet meer zitten 馃槕. Alsook krijg ik snel hoofdpijn en keelpijn tijdens het werken

6 maanden geleden

Alsook de uren die wegvallen worden niet gecompenseerd door een andere instantie

6 maanden geleden

Ik werk momenteel een fulltime van 38 - 42u/week in een winkel (uren afhankelijk van de planning). Begin meestal om 8u of 8u30 en gedaan om 18:30. Tegen het eind van de dag ben ik stikkapot!

6 maanden geleden

Reactie op Hanaadddd

Ik heb het hier ook heel moeilijk mee. Ik werk ook veel thuis, maar ik ben ...
Echt herkenbaar ivm die meetings. Die nemen zoveel energie 馃槾 en altijd angst dat ik slecht ga tijdens de meeting. Gelukkig woensdag nu eentje via videocall die ik kan meevolgen (wel eentje van 3u met een belangrijke/grote klant 馃ゴ) en donderdag fysiek eentje.

6 maanden geleden

Echt herkenbaar ivm die meetings. Die nemen zoveel energie 馃槾 en altijd ang ...
Jaa amai! H茅茅l veel succes 馃

6 maanden geleden

En heb je het gevoel dat die magnesium echt helpt tegen de vermoeidheid?
Na een tijdje ja. Maar mijn zwangerschap is niet rozen geur en manenschijn. Al van het begin niet. Moet s morgens 1e medicatie nemen voor mijn schildklier. Mag pas tss 30min en 1u later eten. Dan is t navalit nemen iets eten. En dan neem ik men andere medicatie. Ben extreem misselijk en die magnesium naast het ijzer dat k bijneem helpen me wel een deel de dag door te komen. K ga blij zijn da die 9 maand over zijn ... op tijd je bloed laten checken op vitamine tekort als je je echt slecht en doodop blijft voelen. Ik kom ook bijna ni bij doordat k ni veel kan eten door dat k de ganse dag misselijk ben