29 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb eergisteren de nipt test laten doen en kan echt niet wachten. We hopen op een jongen maar ik denk dat het terug een meisje gaat zijn 馃檲馃グ

5 maanden geleden

Reactie op Shirley91

Ooh je wilt het nog niet weten 馃榾 2 weken is best lang wel, zal je partner ...
Ik ben met 6 thuis.. mijn partner met 5.. IEDEREEN staat te popelen om het te weten..馃榿 Maar mij maakt het allemaal echt niet uit.. heb nog even geprobeerd men partner er van te overtuigen om het ook gwn zo te laten.. maar hij wilt het echt weten 馃槉 Miss dat ik het op 7..8 maanden fzo wil weten.. we zullen zien.. maar nu nog niet. Ik ben alleen bang dat ik het aan zijn reactie zal zien.. omdat ik weet dat hij graag een jongentje wil 馃

5 maanden geleden

Reactie op Baby VW

Ik ben met 6 thuis.. mijn partner met 5.. IEDEREEN staat te popelen om het ...
Mij is ook beide goed. Heb geen voorkeur maar ben wel nieuwsgierig. En idd als hij maanden gaat moeten verzwijgen lijkt me niet simpel. Je kan je ook zo snel stomweg verspreken in een gesprek en weet je het alsnog. Ik hoop voor jou dat hij het goed gaat kunnen verbergen 馃

5 maanden geleden

Reactie op Shirley91

Mij is ook beide goed. Heb geen voorkeur maar ben wel nieuwsgierig. En idd ...
Ik hoop het ook! Maar moest hij zich verspreken is dit niet het einde van de wereld 鈽猴笍馃き Als ons kindje maar gezond en gelukkig is 馃槏

5 maanden geleden

Reactie op Baby VW

Ik hoop het ook! Maar moest hij zich verspreken is dit niet het einde van d ...
Dat is idd het belangrijkste. En mij lijkt dan voor u de grootste verrassing wanneer je het te weten komt en op welke manier dan 馃榾 kan maanden duren of ook niet en eender waar 馃槀

5 maanden geleden

Reactie op Shirley91

Dat is idd het belangrijkste. En mij lijkt dan voor u de grootste verrassin ...
haha ja.. een beetje als een huwelijksaanzoek.. het komt of het komt niet.. 馃槀馃槀

5 maanden geleden

Reactie op Baby VW

haha ja.. een beetje als een huwelijksaanzoek.. het komt of het komt niet.. ...
Hahaha juist ja 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

5 maanden geleden

Girlpower hier 馃挅

5 maanden geleden

Hier een jongen!