6 Reacties

15 dagen geleden

Ik ben vandaag 34w2d en moet op 36w op controle om te zien of hij nog steeds niet gedraaid is (heeft hij tot nu toe nog geen 1x gedaan, dus ook hier is die kans heel klein, en hij ligt in onvolkomen stuit wat uitwendig keren lastiger maakt). Pas dan wou de gynaecoloog definitief inplannen en verder bespreken. We hebben wel al besproken wat de mogelijkheden zijn voor een gentle sectio, de meeste ziekenhuizen bieden dit inmiddels aan. Zou zeker aanraden om dat ook eens te bevragen.

15 dagen geleden

Heyla.. ik heb dit 2 jaar geleden bij mijn dochter gehad.. echt op voorbereid heb ik me er niet op ik heb het echt op me laten afkomen.. de keizersnede zelf is heel goed gelopen gaat echt allemaal snel hoor! Het herstel is voor iedereen anders bij sommige valt het kei goed mee bij andere is het wat zwaarder maar ook daar kun je je niet op voorbereiden!! Komt allemaal goed 🍀🤍🤍

15 dagen geleden

Dank jullie wel! Ik vind het enorm spannend maar kijk er ook zo naar uit! 🥰

15 dagen geleden

Reactie op Dino’tje

Dank jullie wel! Ik vind het enorm spannend maar kijk er ook zo naar uit! � ...
Ik wens je heeeeel veel succes!! Komt helemaal goed zo spannend allemaal 😍😍

15 dagen geleden

Ik had 10 jaar geleden, bij mijn eerste dochter een geplande keizersnede. Familie uit Nederland zat al bij ons thuis op visite met taart alvorens ik en mijn partner naar het ziekenhuis trokken. Het jammere aan alles was het voorspelbare... Moest ik terug met een geplande keizersnede bevallen, dan zou ik die datum alvast niet meer delen met de familie 🙈. Voor de rest, niet echt op voorbereid… je wordt door de verpleegsters klaargemaakt, blaassonde, vervolgens naar anesthesist, ruggenprik gekregen, om 13u op de operatietafel en om 13u18 kwam mijn dochtertje ter wereld. De dokter hecht je wonde terwijl je kindje op je borst rust en word je naar de kamer gebracht.. vervolgens kan je nog niet bewegen met je benen, en zal lachen of hoesten nog pijnlijk zijn vanwege het litteken. Maar na een dag of twee was dit ook weer over…

14 dagen geleden

Ik ben 34 weken en 5 dagen mijn keizersnede is ook gepland bij 38 weken en 4 dagen ,just op mijn verjaardag. Tis mijn eerste baby het is heel spannend ik weet niet hoe gaat het zijn ..hopelijk gaat alles goed verlopen