16 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben onze geboortekaartjes laten ontwerpen bij evadorable, echt prachtig en uniek!

3 maanden geleden

Studio Coco! Super vriendelijk en luisterend naar jullie wensen. :)

3 maanden geleden

Wat beschouw je 'veel geld'? Puur uit interesse! In een tekening op maat kruipen wel wat uren en creativiteit om te maken helaas 🙈 dus kost het natuurlijk ook wat. (Ik doe dit zelf in bijberoep, ben gewoon benieuwd 😊 geen reclame)

3 maanden geleden

Atelier Annelies. Echt een aanrader, tekent op maar, Uniek en met veel emotie. Zeer empatische tekenares

3 maanden geleden

Tekent op maat*

3 maanden geleden

Dit kaartje ziet er exact uit van op https://fientje-en-co.nl Wij laten dit ook uit tekenen door haar

3 maanden geleden

Dit is de onze ! Iemand dat ik ken is grafisch ontwerper maar niet in hoofdberoep, zij valt reuze mee in prijs. Zij gaat ook zorgen dat ze gedrukt worden enz. (De naam staat er normaal onder maar dat heb ik nog even weg gedaan🤭).

3 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Wat beschouw je 'veel geld'? Puur uit interesse! In een tekening op maat kr ...
Ik kijk vooral naar de prijs die je betaald per kaartje. Als je dan rond de €4 per kaartje zit vind ik het om een duur hoog oplopen. Maar natuurlijk snap ik wel dat daar ook veel tijd in kruipt om te ontwerpen

3 maanden geleden

Reactie op KirbyNdts

Ik kijk vooral naar de prijs die je betaald per kaartje. Als je dan rond de ...
Dat snap ik wel! Zou dat er zelf ook niet aan geven. Ik zit gelukkig nooit aan zoveel.

3 maanden geleden

Reactie op Leia0412

Dit kaartje ziet er exact uit van op https://fientje-en-co.nl Wij laten di ...
Match made in heaven! 😍 dankjewel voor de tip! Heb haar een mailtje gestuurd

3 maanden geleden

Ik maak ze zelf via Canva

3 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik maak ze zelf via Canva
Ik maak ook veel via canva maar het lukt me niet om onze hondjes er in te verwerken in deze stijl

2 maanden geleden

Ik heb iemand die ons kaartje ontwerpt voor 50 euro. Is een volledig persoonsebonden ontwerp.

2 maanden geleden

Ik heb het nu via blijkaartje gemaakt met onze hond & 2 katten :) (Naam heb ik efkes weggedaan)

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik heb het nu via blijkaartje gemaakt met onze hond & 2 katten :) (Naa ...
Ging het eerst via canva doen, maar had hier wat meer houvast. De naam die je ziet is 2e naam + familienaam)

2 maanden geleden

We gaan het uiteindelijk laten doen via fientje en co ☺️