32 Reacties

5 maanden geleden

Hahahaha geweldig jij🫶😂!!!!!!

5 maanden geleden

Ik heb nu al last van de zogenaamde "prengnancy brain"... Ik ben zooooooo simpel soms en vergeet echt super snel 🫣🤣 Zorgt voor veel Awkward situaties... Zoals het staren naar de andere kant terwijl ik tegen mensen aan het praten ben, en niet meer weten wat uiteindelijk de clue was wat ik wilde vertellen waardoor mensen (doordat ik vergeet oogcontact te maken zonder ik het door heb) afhaken en ik verder blijf babbelen zonder ik door heb dat ze al lang afgehaakt waren 😅 Mijn vriend maakte me hier allert op🙈😅 whoopsie

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Hahahaha geweldig jij🫶😂!!!!!!
Anyway, bekkenbodem spieren hier ook = zwak 😏🤪

5 maanden geleden

Over plassen tijdens het overgeven kan ik wel meebabbelen. Paar weken geleden op het werk gebeurd en mijn vriend heeft een nieuwe broek en onderbroek mogen brengen 😅

5 maanden geleden

Niezen en ineens wat urine erbij 🤣🤣😅

5 maanden geleden

Ik had ruzie met m’n man & een paar seconden later wist ik al niet meer wat ik hem aan het verwijten was 😳😅😅

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Anyway, bekkenbodem spieren hier ook = zwak 😏🤪
Ik ga ze veel mogen trainen de komende maanden 😅

5 maanden geleden

Reactie op Abigaël

Over plassen tijdens het overgeven kan ik wel meebabbelen. Paar weken geled ...
Oh nee! Gelukkig kon je vriend je komen redden. Ik had nog niet voor mogelijk gehouden dat dit ook wel eens op het werk (school, in mijn geval) kan gebeuren. Ik ga vanaf nu een extra broek in mijn locker moeten steken. 🤣

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Oh ik ga sinds een aantal weken naar de kinesist! En zij heeft me echt suuuuper goede oefeningen en ondersteuning en tips daarvoor!! Zeker aan te raden als jullie daar nu al zoveel last van hebben. Bij mij is het eerder uit preventie en omdat ik een tweelingzwangerschap heb waardoor ik veel last heb aan m'n rug dat ik in eerste instantie ging, maar heb heeeeeeel veel bijgeleerd daar al, en veel oefeningen meegekregen die ik nu ook al dagelijks toepas...

5 maanden geleden

Ook iets gênant wat ik niet verwachtte: het feit dat ik vroeger geen inlegkruisjes droeg, maar nu elke paar uur een moet vervangen 🙈

5 maanden geleden

Bij mij is het vooral mijn hersenen die niet meer mee willen. De gekste zinnen komen uit mijn mond. Soms flans ik plots een woord mee in een zin dat er totaal niets mee te maken heeft 🥸

5 maanden geleden

Misschien niet echt genant, maar ik kom soms echt niet meer uit mijn woorden. Mijn zinnen zijn in stukjes en soms weet ik echt niet meer wat ik wil zeggen 🤪

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik ga ook moeten oefenen! Ik heb dit ook soms maar dan niet bij het overgeven. Ik heb hooikoorts en moet soms 5x direct achter elkaar niezen en als het dan effe geleden is dat ik naar toilet gegaan ben kan ik dit ook hebben 🙈🙈

5 maanden geleden

Ohja, geen idee of het met de zwangerschap te maken had maar ik ben uiteraard gisteren voor de eerste keer OOIT gebotst met de auto 😐 Tegen een paal….

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ohja, geen idee of het met de zwangerschap te maken had maar ik ben uiteraa ...
Hopelijk wel alles oké en niet te hard verschoten! 😟 Je kan kiezen of je het op verstrooidheid door de zwangerschap steekt, of de paal die in de weg stond. 🤷🏻‍♀️ 😁

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Hopelijk wel alles oké en niet te hard verschoten! 😟 Je kan kiezen of je ...
Heel erg verschoten en de rest van de dag gehuild 😅 maar verder ben ik helemaal oke! Jammer van de kosten aan de auto 😥 Ik steek het op mijn zwangerschap (maar tussen ons gezegd en gezwegen, wat stond die paal daar in godsnaam te doen?! 😂)

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Oh nee! Gelukkig kon je vriend je komen redden. Ik had nog niet voor mogeli ...
Ja dat was wel mijn geluk :😅. Vanaf dan zit er ook een paar extra broek en onderbroeken in de lokker 😂

5 maanden geleden

Reactie op SaraDL

Misschien niet echt genant, maar ik kom soms echt niet meer uit mijn woorde ...
Oh dit heb ik ook vaak!

5 maanden geleden

M’n man zegt dat hij nog nooit een vrouw zo heeft horen ‘klagen’ en benoemen wat er allemaal te voelen is daarbinnen. Ik zeg dan bijvoorbeeld soms dat ik voel dat m’n blaas niet meer op dezelfde plek zit, dat ik ‘rek-strek’ voel aan m’n baarmoeder, dat ik steekjes voel alsof iemand me binnenin aant pinchen is ,… Hij heeft 2 kids met zijn ex..

5 maanden geleden

Ik had niet verwacht dat ik de 1e (nu bijna 14 weken) 11kilo!!!! zou bijkomen 🥲🥲 Ik kom van 59kilo dus dit zie je enorm.. vele denken dan ook dat ik al verder in de zwangerschap ben.. Voor de rest ben ik blij te lezen dat er hier nog "plasjes" tussendoor doen 😂 Mijn vriend vroeg al eens "oei is je water nu gebroken?" 🤣🤣