Hoi ik ben op zoek naar wat herkenbaarheid.
Ik heb voorgeschiedenis van depressie en angststoornis maar deze is met medicatie goed onder controle.
De laaste 2- 3 weken voel ik me terug minder.
Heel er opgejaagd, veel stress zonder duidelijke oorzaak. Ik merk ook dat ik vaak een kort af uit de hoek kan komen tegen over mijn partner en kinderen.
Nu deze week voel ik me terug wat depressief worden. Verveel me enorm, heb de vorige 2 weken al het huis volledig gekuist en geordend dus heb niet veel te doen. Ik plan voor de komende weken wel af en toe een afspraak in met vriendinnen maar dit vraagt soms veel energie en daarna ben ik doodop. Dit heb ik al de ganse zwangerschap.
Verder merk ik ook dat ik echt zo verlang naar de baby en aftel naar december.
Enkele dagen geleden is mijn beste vriendin bevallen. We hoorden elkaar bijna heel de dag door en belden 2-3 x per week. Nu is dat natuurlijk veel minder, want ze heeft het nu veel drukker. Ik wil haar nu ook niet " lastig" vallen met mijn gedachten.
Ik heb het gevoel dat ik wat jaloers ben op haar, op een positieve manier natuurlijk. Dat ik ook mijn baby'tje al bij me wil.
Nog mensen die zowel dezelfde gedachten hebben? Of ook even hun hart willen luchten.❤️