5 Reacties
één maand geleden
Hey Nele, ikzelf niet, maar een vriendin heeft dit ook meegemaakt. Ze heeft het uiteindelijk met weeënremmers tot 35 weken gehaald! Wel al die tijd in het ziekenhuis natuurlijk, en het zwaarste was dat ze al een kleuter thuis had... Elke dag dat ze langer blijft zitten is een overwinning. Het klinkt misschien stom en cliché, maar probeer ook deze periode te benutten om zoveel mogelijk te rusten! Helpt je baby en jezelf zowel nu als later. Ik duim voor jullie!
één maand geleden
Reactie op J DCorte
Hey Nele, ikzelf niet, maar een vriendin heeft dit ook meegemaakt. Ze heeft ...
Hier zeiden ze geen weeënremmers meer te geven. Ik heb longrijping gehad. Als ze beslist om te komen gaan ze ze ook laten komen. Ze groeit goed en voorlopig geen last van het vruchtwater dat ontbreekt. Tis gewoon mentaal niet zo gemakkelijk. Alles wat ik voel denk ik dat begonnen is. Maar we doen ons best om er het beste van te maken.
één maand geleden
Het lijkt me dat je al een intensieve periode achter de rug hebt. En nu in het ziekenhuis kan je ook maar denken en wachten. Beetje een cliché, maar wel ergens goed dat je daar nu bent.. Al zijn de dagen wellicht heel lang. Uit wat ik hoorde van verhalen uit de buurt is die longrijping wel heel belangrijk. Goede moed!