4 Reacties

4 maanden geleden

Ik wacht nog met een geboortepakje te kopen tot de laatste maand, dan kunnen ze op echo al beter een geschat geboortegewicht en lengte zeggen. Zelf woog ik als baby maar 2,8kg en was 47cm, dus als het op mij lijkt neem ik maatje 50. Mijn vriend weet zijn geboortegewicht en lengte niet maar ik vermoed meer dan mij 😅 dus ik wacht nog wat af. Ik weet wel al waar ik ga kijken voor een geboortepakje te bestellen 🥰

4 maanden geleden

Ook al volop op zoek maar wil ook nog even afwachten tot tegen het einde aan 😊heb al gekeken bij Zara en H&M online en al wel leuke combo-setjes gespot 🤩 aangezien mini komt in december zal ik hoogstwaarschijnlijk ook een bijpassend mutsje kopen. Lijkt me lekker knus ☺️

4 maanden geleden

Hoi, naar mijn ervaring (2 kinderen) zou ik beide maten kopen. Toch als je graag die foto’s maakt, om zeker te spelen. De grootte van de baby is erg onvoorspelbaar. Mijn eerste zoontje geboren op 37 weken was maat 50 nog wat te groot en mijn dochtertje geboren op 41+5 had maar 2 weken maat 56… ook voorspellingen van gynaecoloog klopte niet zo.