25 Reacties
één maand geleden
Hey hey
Ik heb hele mooie pakjes gekregen van de toekomstige Meter van Petit Bateau waarvan ik één zal gebruiken als geboortepakje..
Veel succes & warme groetjes
één maand geleden
Hier is het ook een van Petit Bateau geworden! Wel in korting gekocht, want vrij prijzig…
één maand geleden
Ik koop alles via Vinted. Daar vindt je ook super mooie dingen in heel goede staat. Vindt het zonde om iets nieuws te kopen als dat maar zo weinig wordt aangedaan. En wil ook op de kosten letten mits we volgend jaar een aantal renovaties uitvoeren.
25 dagen geleden
Reactie op Sgyb
Zijn er nog mama’s die hier niet zo erg mee bezig zijn? Ik heb gewoon enkel ...
Idem, van mijn eerste kindje was ik hier wel mee bezig, maar was 1 maand te vroeg waardoor het in de couveuse lag en moest maatje 44 aandoen waarvan ik niets had. Mijn zus is dan dingen gaan kopen. Nu heb ik iets van ik zie wel wat er past. Zolang dat hij maar gezond is!
25 dagen geleden
Reactie op Sgyb
Zijn er nog mama’s die hier niet zo erg mee bezig zijn? Ik heb gewoon enkel ...
Hier dubbel. Heb wel iets mee, maar hij heeft ook een dekentje met zijn naampje op. Dus als het deken op hem ligt, ziet toch niemand het pakje 🙈 wel een mooi mutsje mee & twee mooie pakjes/pyjama’s voor moest ik toch bezoek willen in het ziekenhuis. De rest van de kleding die ik echt heel mooi vind, blijft gewoon thuis voor als er bezoek komt..
Ik heb ook heel veel tweedehands gekocht en daar zaten pareltjes in. Vind het ergens ook dubbel om die iets kei moois aan te doen terwijl niemand het ziet 😅
25 dagen geleden
Reactie op Laurah5
Hier dubbel. Heb wel iets mee, maar hij heeft ook een dekentje met zijn naa ...
Voor jezelf en je partner mag je baby toch ook iets moois aan hebben? 😁
En natuurlijk voor de 1000 foto’s die je de eerste dagen al gaat nemen en aan iedereen rondsturen 🤭