25 Reacties

één maand geleden

Hello little you 💗

één maand geleden

Reactie op Justine96

Hello little you 💗
Dank je ik ga eens kijken😍

één maand geleden

Hey hey Ik heb hele mooie pakjes gekregen van de toekomstige Meter van Petit Bateau waarvan ik één zal gebruiken als geboortepakje.. Veel succes & warme groetjes

één maand geleden

Little moon & hello little you 🥰

één maand geleden

Hier is het ook een van Petit Bateau geworden! Wel in korting gekocht, want vrij prijzig…

één maand geleden

Ik koop alles via Vinted. Daar vindt je ook super mooie dingen in heel goede staat. Vindt het zonde om iets nieuws te kopen als dat maar zo weinig wordt aangedaan. En wil ook op de kosten letten mits we volgend jaar een aantal renovaties uitvoeren.

één maand geleden

Ik heb dit besteld via Kiabi, de prijzen vallen daar goed mee en was in de week geleverd. In het echt zijn er zo bolletjes op de pyjama. Het kan wel nog dat ik van keuze verander 🫣

één maand geleden

Hier wordt het deze als hij er in past (kleine 50)

één maand geleden

Anders deze (56 maar valt klein uit) (Kleintje is van play up, deze is van yumi baby)

één maand geleden

Bengel en diva Is een goede website en is niet heel duur

één maand geleden

Ik heb deze bij Okaïdi gekocht

25 dagen geleden

Zijn er nog mama’s die hier niet zo erg mee bezig zijn? Ik heb gewoon enkele verschillende pyjama’s klaarliggen (2e hands) & ik denk ‘doe maar aan wat past?’ 😂

25 dagen geleden

Reactie op Sgyb

Zijn er nog mama’s die hier niet zo erg mee bezig zijn? Ik heb gewoon enkel ...
☝🏽Ik wil zoveel mogelijk tweedehands aankopen, maar kreeg ook veel. Zal idd zien wat er past of waar ik zin in heb 🙈. Wil vooral genoeg mee hebben naar het ziekenhuis ook..

25 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik heb deze bij Okaïdi gekocht
Is mooi en van waar heb je de knuffels

25 dagen geleden

Reactie op Sgyb

Idem, van mijn eerste kindje was ik hier wel mee bezig, maar was 1 maand te vroeg waardoor het in de couveuse lag en moest maatje 44 aandoen waarvan ik niets had. Mijn zus is dan dingen gaan kopen. Nu heb ik iets van ik zie wel wat er past. Zolang dat hij maar gezond is!

25 dagen geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Is mooi en van waar heb je de knuffels
Little Dutch, de Little Farm serie :)

25 dagen geleden

Reactie op Sgyb

Hier dubbel. Heb wel iets mee, maar hij heeft ook een dekentje met zijn naampje op. Dus als het deken op hem ligt, ziet toch niemand het pakje 🙈 wel een mooi mutsje mee & twee mooie pakjes/pyjama’s voor moest ik toch bezoek willen in het ziekenhuis. De rest van de kleding die ik echt heel mooi vind, blijft gewoon thuis voor als er bezoek komt.. Ik heb ook heel veel tweedehands gekocht en daar zaten pareltjes in. Vind het ergens ook dubbel om die iets kei moois aan te doen terwijl niemand het ziet 😅

25 dagen geleden

Reactie op Laurah5

Hier dubbel. Heb wel iets mee, maar hij heeft ook een dekentje met zijn naa ...
Voor jezelf en je partner mag je baby toch ook iets moois aan hebben? 😁 En natuurlijk voor de 1000 foto’s die je de eerste dagen al gaat nemen en aan iedereen rondsturen 🤭

25 dagen geleden

Reactie op Isabelle31

Voor jezelf en je partner mag je baby toch ook iets moois aan hebben? 😁 E ...
Ja, tuurlijk. Tis ook niet dat we lelijke kleding meehebben hé 🤣 gewoon niet de allerallermooiste ofz..

25 dagen geleden

Reactie op Sgyb

Ik koop ook heel veel op vinted voor mijn kinderen ma vond ni drek iets.. kwil toch graag iets specialers voor de eerste keer aan te hebben heb k bij al mijn kinderen gedaan 🥹