14 Reacties

één maand geleden

Heey, ik heb die van mij bij dreambaby gelegd. Af en toe lopen er wat dingetjes stroef maar voor de rest wel heel content van!

één maand geleden

Wij hebben de onze bij Paradisio, heel tevreden van ☺️ als je zelf dingen aankoopt krijg je al 10% korting. Bij afsluit van geboortelijst krijg je 10% van aankoopbedrag ook in een bon. Alles kan je online ook aanpassen (spullen toevoegen & verwijderen). Heel uitgebreid aanbod.

één maand geleden

Hier ook dreambaby. Heel vriendelijke medewerkers, goede site, leuke voordelen. En je kan de dure stukken in schijven opsplitsen, waardoor ze betaalbaarder worden.

één maand geleden

Wij gebruiken yesbaby of pakske (nog niet aan uit 👀) omdat we al veel zelf gekocht hebben en mensen zo toch nog kunnen bijleggen als ze dat willen. Winkels als dreambaby zijn zwaar overpriced dus de 10% korting die ze beloven bespaar je sowieso al als je wat rondkijkt bij andere winkels.

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Wij gebruiken yesbaby of pakske (nog niet aan uit 👀) omdat we al veel zelf ...
Klopt! wij hadden eerst dreambaby, maar vaak 10-15% duurder dan andere winkels.. Nadien overgegaan naar paradisio en veel goedkoper voor zelfde artikels 😅

één maand geleden

Wij hebben zelf 1 aangemaakt bij Kadolog

één maand geleden

Ik ben vooral zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dat nog moet doen 😅. Gisteren op pakske begonnen omdat ik al veel tweedehands kocht, waar mensen dan ook bij kunnen bijleggen. Voor de nieuwe dingen die ik nog nodig heb, neem ik een lokale, duurzame winkel: Momokids.

één maand geleden

Reactie op elighes

Wij hebben zelf 1 aangemaakt bij Kadolog
Kadolog is wel super handig met dat het niet vasthangt aan een bepaalde winkel. Je kan eigenlijk vanalles erop zetten en mensen “kopen” dan dat cadeautje en het geld wordt dat eigenlijk rechtstreeks naar je rekening gestort waardoor je dan eigenlijk zelf het kan gaan kopen en dan nog kunt kiezen wat je wilt of stel dat het out of stock is je toch iets anders kunt kopen. 😊 je kan ook kiezen of mensen een deel van het bedrag storten of een vrije gift kunnen doen ect

één maand geleden

Reactie op elighes

Kadolog is wel super handig met dat het niet vasthangt aan een bepaalde win ...
Ja zelfde principe als Pakske dacht ik, maar kadolog is betalend, niet?

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Ja zelfde principe als Pakske dacht ik, maar kadolog is betalend, niet?
Je hebt 3 pakketten en 2 ervan zijn idd betalend. De premium pakket (ofja de grootste) is 35 euro maar dan heb je wel meer opties qua ontvangen van het geld en hoe je u lijst opmaakt ect. Weet natuurlijk niet hoe het zit bij Pakske, dat ken ik niet echt. Ben direct bij kadolog gegaan :)

één maand geleden

Blij hier toch even gekeken te hebben! Heb altijd dreambaby gedaan omdat dat handig was... aanbod en prijs valt nu wel erg tegen. ): Ik ga jullie tips eens checken. Het land van ooit (regio Antwerpen) heeft erg mooie dingen maar behoorlijk prijzig.

één maand geleden

Wij hebben bij dreambaby en ik had zelfs een mail gekregen dat als we wouden dat we op gesprek konden gaan voor meer info te vragen.

één maand geleden

Wij hebben (na lang nadenken over het land van ooit) onze lijst gelegd bij “the little ones” in wilrijk. Heel erg ruim aanbod en prijs kwaliteit echt uitstekend. Heel veel voordelen. Zo is er amper aankoopverplichting (enkel op dingen die uit het assortiment gaan. Wat bij ons letterlijk enkel een tetradoek is en een bijteing. Zelfs niet op maxicosi of buggy). Zoals bij vele een waarebon van 10% op het besteedde bedrag. Maar verder krijg je ook sowieso 10% korting op alles, levenslang, nadat je er een lijst hebt gelegd. Ook mag je al een lijst maken met dingen die je voor de geboorte al wil ophalen en dit ZONDER vooraf betaling. Dit houden ze bij en dat wordt dan achteraf geregeld. Wij hebben gewoon alles wat we op voorhand willen als favoriet aangeduid ;). Omgang is ook heel persoonlijk en geen nummertje zoals bij dreambaby.

één maand geleden

Ik heb die bij dreambaby gedaan en echt heel vriendelijk