23 Reacties
vor 5 Tagen
Wij hebben een lijst aangelegd & kunnen daarop aanduiden wat we ‘dringender’ nodig hebben & dus echt de eerste dagen wensen te hebben. Die zaken staan ook aangeduid dat enkel ik of de toekomstige papa ze kan ophalen!
Onze lijst is al gedeeld met dichte familie en vrienden - want die hebben met de babyshower al wat noodzakelijke spulletjes eraf gehaald en gegeven zoals bv de verzorgingstas & babyfoon.
Een vriendin van mij werkt in uren tot 18u30 bv. Als die ‘s avonds nog op bezoek wilt komen in het ziekenhuis dan is de winkel waar de lijst ligt reeds gesloten en zij heeft nu al iets gekocht ervan zodat ze het ineens kan meebrengen!
De lijst zal meegedeeld worden aan de rest via het geboortekaartje, samen met een pamperrekening! 😃
vor 5 Tagen
Hier ook al gedeeld met oma's en opa's en mensen die erom vragen. Scheelt toch, want er stonden nog een paar zaken op de lijst die ik anders zelf nog moest betalen voor kleintje er is. Nu blijft er maar 1 stuk meer over dat we zelf nog moeten aanschaffen. Nadien komt alle info ook op het kaartje, lijst en pamperrekening, dan kunnen de mensen kiezen wat ze ermee doen. Succes!