33 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op julie1998

Wij hebben hem bij paradisio gelegd in Sint niklaas. Hebben meerdere vestig ...
Klopt, zitten ook aan dok noord

4 maanden geleden

Wij gaan de geboortelijst bij Dreambaby doen. Ze hebben nog best leuke spulletjes en geen aankoopverplichting.

4 maanden geleden

Wij hebben besloten geen geboortelijst te maken, maar de mensen mogen geheel vrijblijvend storten op onze zoons spaarrekeningetje (aka onze gemeenschappelijke rekening) dan kunnen we ermee kopen wat we willen qua kledij ect

4 maanden geleden

Wij openen ook al een spaarrekening specifiek voor ons kindje 💖

4 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik maak ze zelf :) vind nergens mijn goesting
Pakske is een goeie optie

4 maanden geleden

Reactie op yasd

Pakske is een goeie optie
Ik heb kadolog gebruikt. We kunnen er zelf 2e hands spullen opzetten die we al gekocht hebben 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik heb kadolog gebruikt. We kunnen er zelf 2e hands spullen opzetten die we ...
Moet je hier voor betalen?

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Moet je hier voor betalen?
Als je alle opties wilt is het denk ik €20 :)

2 maanden geleden

Reactie op Mieks_24

Wij hebben voor pakskes gekozen bij ons eerste kindje! Heel blij mee 😊
En hoe werkt dit? Kost dit iets?

2 maanden geleden

Wij hebben ook al veel zelf gekocht en kozen daarom voor Pakske. Behalve het maken van de lijst wel geen ervaring mee, maar hoorde wel goeie dingen?

2 maanden geleden

Reactie op liselotc

Wij hebben ook al veel zelf gekocht en kozen daarom voor Pakske. Behalve he ...
Wij hebben die voor ons eerste kindje ook gebruikt en vonden die heel handig. Je kan dus idd al items kopen en dan kunnen vrienden/familie daar achteraf nog voor bijleggen 🤗. Heel gebruiksvriendelijk en niet aan één winkel gebonden, dus ik zie alleen maar voordelen!

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

En hoe werkt dit? Kost dit iets?
Nee, is volledig gratis! Het leuke eraan is, is dat je niet gebonden bent aan één winkel. Je kan bijvoorbeeld kiezen om er ook cadeaubonnen voor bepaalde winkels op te zetten of gift vouchers voor van alles en nog wat. Je kan zelf ook al de belangrijkste items aankopen en aanklikken dat mensen hier wel nog voor kunnen bijleggen. Je krijgt ook meldingen als er prijsverlagingen zijn op bepaalde items. Zeker de moeite waard om even te bekijken.

2 maanden geleden

Reactie op Mieks_24

Nee, is volledig gratis! Het leuke eraan is, is dat je niet gebonden bent ...
Oh en tweedehandsspullen op de lijst zetten kan bijvoorbeeld ook. Je kan dan een leuke foto op de lijst zetten met het item dat jullie al hebben en dan kunnen mensen nog steeds kiezen om bij te leggen 🤗