33 Reacties

vor 5 Monaten

De onze is al gemaakt en in afwachting van online te zetten馃グ

vor 5 Monaten

Welke geboortelijst hebben jullie gekozen? Ik ben nog aan het twijfelen 馃槉

vor 5 Monaten

Reactie op catherine15

Welke geboortelijst hebben jullie gekozen? Ik ben nog aan het twijfelen 馃槉
Wij hebben voor pakskes gekozen bij ons eerste kindje! Heel blij mee 馃槉

vor 5 Monaten

Reactie op Mieks_24

Wij hebben voor pakskes gekozen bij ons eerste kindje! Heel blij mee 馃槉
Pakske*

vor 5 Monaten

Wij moeten er nog aan beginnen 馃槄 ik heb wel online al gekeken wat en hoe en waar ik wil leggen maar ben nog niet fysiek naar de winkels geweest. Heb wel al een idee wat ik wil enzo

vor 5 Monaten

Denk dat het Paradisio zal worden 馃槉

vor 5 Monaten

Wij krijgen alle grote stukken 2de hands van familie door. Dus wij hebben heel veel kleine dingen van overal nodig en hebben daarom ook voor Pakske gekozen.

vor 5 Monaten

Ik heb hem zelf gemaakt :) maar weet dus gewoon nog niet wanneer we hem online zetten 馃き

vor 5 Monaten

Doen wij pas bij geboorte. Anders weten ze het geslacht en de naam al 馃憖 is ook nog bijlange niet af.

vor 5 Monaten

Wij hebben al een lijstje gemaakt via Pakske. De grootouders en peter/meter wouden al iets sponsoren. We hebben de naam nog niet toegevoegd dus die blijft nog geheim.

vor 5 Monaten

Wij hebben afgelopen vrijdag onze geboortelijst aangelegd bij Multi Bazar. Naam en geslacht houden we nog voor onszelf dus die naam is momenteel nog gewijzigd naar iets anders en dit gaan ze dan wijzigen bij geboorte. Naar kleuren zijn wij neutraal gebleven zodat dit niet verklapt wordt.

vor 5 Monaten

Wij hebben half juli een afspraak in een lokale babywinkel voor de geboortelijst te maken. We zetten hem dan online rond de geboorte.

vor 5 Monaten

Oei ik moet daar nog aan beginnen haha

vor 5 Monaten

Reactie op elighes

Ik dus ook 馃槀 Ik weet zelf nog niet bij wie ik dit zou doen 馃槀馃槀 Ben blij dat jij hier ook nog niet mee bezig bent

vor 5 Monaten

Reactie op elighes

Wij maken half augustus een afspraak bij winkel naar keuze. 3 maanden voor de geboorte de lijst samenstellen is blijkbaar de aanbevolen periode

vor 5 Monaten

Reactie op elighes

Same!

vor 4 Monaten

Bij wie hebben jullie de geboortelijst aangelegd? Ik zoek regio Gent.

vor 4 Monaten

Reactie op IrVaCa

Ik maak ze zelf :) vind nergens mijn goesting

vor 4 Monaten

Reactie op IrVaCa

Wij hebben hem bij paradisio gelegd in Sint niklaas. Hebben meerdere vestigingen. Dacht ook eentje in buurt van Gent.

vor 4 Monaten

Vanaf de geboorte.