17 Reacties
17 dagen geleden
Wij zitten op €2/kaartje. Rosé gouden foliedruk vooraan & gewoon zwarte tekst achteraan.
De enveloppen hebben we op Bol gekocht, ongeveer €20 voor 100 stuks. Ze zijn wel iets donkerder van kleur dan ze zeiden dat het ging zijn, maar vinden we uiteindelijk geen echt probleem. In de winkel (Ava en Atitta) waren ze veel duurder en niet te vinden in een lichtere kleur..
We laten het gewoon printen in een lokale printshop.
17 dagen geleden
Wow dat is echt duur.
Wij hebben hem zelf ontworpen, klein formaat A6 (omdat de postzegels naar het buitenland anders te duur worden en 70% van de kaartjes moeten naar NL en IT).
Wij laten het printen op ecologisch dik papier bij Printdeal.be komt op ongeveer €75 voor 100 kaartjes. Geen proefdruk mogelijk. En dat is exclusief enveloppe en postzegel.
17 dagen geleden
Wij hebben 100 kaartjes in bestelling klaarstaan bij kaartje2go. Prijs per kaartje was net geen €3. De witte enveloppen zijn gratis. En nog rekening houdend met 2 postzegels per kaartje... Plus de verzendkosten van de kaartjes dat weet ik nog niet. Dus ik denk dat jouw prijs wel meevalt. Je kan er natuurlijk nog altijd duurder in gaan. Maar wij nemen bv liever de gratis gewone witte enveloppe, dan een mooie goudkleurige, is toch maar voor open te scheuren en belandt in de vuilbak...
17 dagen geleden
0,65 per kaartje ongeveer. Is wel met een speciale vorm en op maat gemaakt ontwerp. Met foliedruk zou het dichter tegen 1 euro liggen. (Side note: grafisch ontwerper dus kan zelf de 'technische kant' doen waardoor we geld uitsparen). Ahja en is niet same day delivery, maar daar ga ik de dag van mijn bevalling niet van wakker liggen 😂
17 dagen geleden
Als je zelf het ontwerp hebt: dwc print valt goed mee van prijs en biedt ook foliedruk aan. Peterprint is subliem van kwaliteit maar wel duurder (kan ook met spoed). Maar je moet zelf aanleveren. Of iemand vragen die er iets van kent en correct kan exporteren en bestellen voor jou. de folie moet op een aparte laag in een spotkleur dacht ik.
17 dagen geleden
Wij zitten op €1,14 voor kaartje + envelop. Dit is voor 100 stuks.
Kaartje is postkaartformaat op dik eco-papier. Wel niets speciaals van folie ofzo en we hebben het zelf ontworpen. Past binnen een genormaliseerde zending dus maar 1 postzegel nodig.
We laten het drukken bij een lokale drukkerij, non-prior. Enveloppen bedrukken we zelf met de adressen.
17 dagen geleden
Wij zitten aan €3,99 per kaartje 🙈 Ik weet het, is echt duur, maar wel volledig mijn goesting en vond niets anders waar ik 100% achterstond. Is met rosé goudfolie zowel op de voor- als achterkant. Alsook een vierkant kaartje dus ook een hogere prijs. Voor de enveloppen hebben we €40 betaald voor 100 stuks (zijn witte enveloppen met een spikkel in).
16 dagen geleden
Wij wisten eindelijk vandaag wat we wilde. Vandaag na de winkel gegaan en begin volgende week ook onze proefdruk krijgen.
Eerst dat ik ohh dat is echt duur. Ga mss maximum 1,50€ per stuk uitgeven.
Ma de onze is 3,30€ per stuk en ik dacht eerst ik ga eens kijken voor een andere maar ik vond niks anders meer mooi😅
Zo gaan er 3,30€ aan uitgeven.
9 dagen geleden
Ik denk dat je dat zo duur maakt of je zelf wilt?
Wij betalen net geen 6€ voor een kaartje..
wij wilden geen kaartje waarvan er al 10tallen op de materniteit hangen..
is bij ons een dikkere kaart met letterpress op beide kanten & kleur op snee.. wat het net wat origineler maakt!
hebben op andere zaken dan wat uitgespaard!