OMG ik zag dat er al enkele pareltjes van baby’s geboren zijn 😍
December komt dichter en iedereen komt wat dichter bij z’n uitgerekende datum.
Misschien leuk om hier alle geboren babytjes te posten? 🫶🏼
(Naam, datum, gewicht, eventueel fotootje, verhaal, …. & alles wat we er nog meer over kwijt willen)
Super benieuwd!
Voor de mama's die ondertussen bevallen zijn hebben jullie ook zo'n last dat jullie jullie zwangere buik missen. En oo wat wil ik hem zo graag mee naar huis. 😢
Voor de mama's die ondertussen bevallen zijn hebben jullie ook zo'n last d ...
Hey Anke,
mijn zwangere buik mis ik niet echt, het is te zeggen: missen is niet het juiste woord. Opzich was ik wel graag zwanger en de schopjes en het gewoel in mijn buik mis ik soms wel. Maar in de plaats heb ik nu mijn zoontje in mijn armen, wat een niet te evenaren gevoel is vind ik persoonlijk. Langs de andere kant, als ik mezelf van opzij in de spiegel zie, denk ik dan soms wel anders, eerder van "had ik nog maar mijn zwangere buik gehad, dan zat hij nog misschien 3 weken veilig in een warme buik te groeien en was hij niet al bijna 3 weken oud en zaten we niet in deze situatie". Maar ik kan zeker snappen dat je je zwangere buik mist.
Want hoe je het ook wil benoemen, mama zijn van een prematuur is zwaar. Mama worden en de eerste weken met een baby zijn sowieso al heel slopend en vermoeiend, zowel fysiek als mentaal, maar we mogen gerust zeggen dat het met een prematuur wel next level zwaar is! Ik snap je volledig dat je hem zo snel mogelijk naar huis wilt. Probeer zeker genoeg steun te vinden bij je partner in deze situatie. Samen komen jullie er wel 🩵
EMIEL
17 november 2024 - 2 kg 735gr - 49 cm - 2u28
Vliezen gebroken om 20u, beginnen persen om 5 na 2 😍. Ging heel vlot! Gelukkig na een onprettige zwangerschap!
Hij is aan de kleine kant maar doet het goed. Uitgerekende datum was 7/12 🥰
Proficiat! Wat een mooie foto van Elle. 🥰 Hopelijk kunnen jullie gauw sam ...
De bevalling zelf ging heel vlot. Mijn tips, niet wachten om een epidurale te vragen, dat is echt een droom! En gewoon rustig blijven en alles op je af laten komen. Mijn bevalling is super rustig verlopen ondanks de stress dat het veel te vroeg was. Nog een tip, peribottle meedoen 😅