144 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op AnkeX
Voor al degene die te vroeg bevallen zijn. Moesten jullie naar huis of moch ...
Ik moet morgen naar huis. Maar we zouden zodra ze sterk genoeg is naar een ouder/kind kamer mogen. Dan kunnen we hier terug blijven slapen wanneer we willen en meer zelf de zorg op ons nemen.
11 dagen geleden
Reactie op KirbyNdts
Ik moet morgen naar huis. Maar we zouden zodra ze sterk genoeg is naar een ...
Ik vind het moeilijk eigenlijk moest ik vandaag naar huis maar kan toch blijven omdat het kalm is op de materniteit. Maar tvoelt heel dubbel . Als het hier overloopt moet ik ook naar huis. Maar ik heb ook nog een andere zoon die ook nog mij nodig heeft....
11 dagen geleden
Reactie op KirbyNdts
Ons kleine Elle, donderdag nacht plots mijn water gebroken en vrijdagmiddag ...
Proficiat! Wat een mooie foto van Elle. 🥰 Hopelijk kunnen jullie gauw samen naar huis.
Hoe heb je de bevalling ervaren? En welke tips heb je voor ons allen die de bevalling nog voor de boeg hebben?
10 dagen geleden
Vannacht is Lewis geboren. 💙 Om 2u30 beetje vruchtwaterverlies, dan naar ziekenhuis gegaan en 3x tabletjes gekregen om weeën op ge wekken. (1 cm ontsluiting & nog volledig lange baarmoederhals)
Om 20u zijn de weeën begonnen, om 22u weeën storm met enkel rugweeën, om 24u epidurale gevraagd en om 2u20 is hij al geboren.🥰 Op een termijn van 36w6 - 3k025 - 50 cm. Net op de materniteit aangekomen. Na 26u wakker te zijn sinds vruchtwaterverlies, begint de vermoeidheid nu wel toe te slaan😴
10 dagen geleden
Reactie op julie1998
Vannacht is Lewis geboren. 💙 Om 2u30 beetje vruchtwaterverlies, dan naar z ...
Proficiat!
9 dagen geleden
Reactie op julie1998
Vannacht is Lewis geboren. 💙 Om 2u30 beetje vruchtwaterverlies, dan naar z ...
Proficiat met de geboorte van jullie zoontje 😍 Zo leuk om te lezen hoe ons baby'tjes 1 per 1 geboren worden. Ik verlang zo tot ons meisje er is. Ben vandaag 37+2. Heb al voorweeën en 1cm ontsluiting 😄
Geniet er maar van 💗