OMG ik zag dat er al enkele pareltjes van baby’s geboren zijn 😍
December komt dichter en iedereen komt wat dichter bij z’n uitgerekende datum.
Misschien leuk om hier alle geboren babytjes te posten? 🫶🏼
(Naam, datum, gewicht, eventueel fotootje, verhaal, …. & alles wat we er nog meer over kwijt willen)
Super benieuwd!
Ik ben 3 dagen geleden op 29/10 bevallen van Fenn. Op een zwangerschapsduur van 34w+2d. Mijn uitgerekende datum was normaal 8 december.
Gewicht 2160gr en lengte 43,2cm.
Voorgaande problematiek van verkorte BMH en opname op 28weken, dus we hebben het nog een 6weken kunnen rekken met platte rust!
Vliezen spontaan gebroken rond 7u-7u10 's morgens en geboren om 13u54. Bevallen zonder epidurale, laatste 2uur waren heel pittig met amper tot geen rustpauzes tussen de weeën. Het klinkt cliché maar de pijn ben je direct vergeten als je je kindje in je armen hebt 🩵
Ik ben 3 dagen geleden op 29/10 bevallen van Fenn. Op een zwangerschapsduur ...
Zo mooi🥹 proficiat!! Als ik naar de foto’s van de baby’s kijk die nu al zijn geboren vind ik het zo gek dat er zo een volmaakt kindje nu in onze buikjes zit 🥹🤍🤍
Proficiat! 😍 moeten jullie nog lang in het ziekenhuis blijven?
Ja Fenn ligt op neonatologie in de couveuse, zeker nog 2-3 weken zeiden ze afhankelijk van hoe hij bijkomt en hoe hij het doet. Ik blijf ook wat langer in het ziekenhuis op een 'rooming-in' kamer
Ben ik de enige die letterlijk een traantje moet wegpinken bij deze prachtige wondertjes hier onder?! Ze zijn allemaal zo prachtig en kan niet geloven dat we er binnenkort allemaal zo eentje (of voor sommige meerdere) in onze armen mogen sluiten 🥹🥹🥹🥹