17 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben er al mee begonnen, maar heb nog niet alles aangeduid. ( via Babydump) de duurste dingen hebben wij zelf al aangekocht.

3 maanden geleden

Ik weet wel wat ik wil of wat ik mooi vind en wat erop zal komen. Ik twijfel alleen nog over waar hem te leggen, Paradisio of toch via Pakske.. Iemand al ervaring met Pakske?

3 maanden geleden

Wij hebben hem vandaag (voorlopig) afgewerkt al. Kunnen nog altijd zaken toevoegen of verwijderen. In de winkel hadden ze gezegd dat je dit kon doen wanneer je zelf wilt. Ik was zaterdag 22 weken. En wil graag zoveel mogelijk tegen 30 weken afhebben aangezien we weten dat mijn uitgerekende datum de allerlaatste datum is, maar de kans heel groot is dat ik eerder moet bevallen. Werk ook nog voltijds en verander bijna van werk ook. Dus qua planning is alles beetje krap en veel

3 maanden geleden

Wij hebben woensdag onze afspraak staan 🥰

3 maanden geleden

Wij doen geen geboortelijst. Vinden het fijner om vooraf zelf de spullen (2dehands) uit te zoeken. We zullen enkel pamperrekening vermelden op het kaartje

3 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ik weet wel wat ik wil of wat ik mooi vind en wat erop zal komen. Ik twijfe ...
Mijn schoonzus heeft dit gebruikt en was er heel tevreden mee, je kan kiezen of je het geld op je rekening ontvangt, of dat de persoon dit zelf koopt.

3 maanden geleden

We hebben een beperkte geboortelijst aangezien we de grote stukken al hebben. Lag eerst bij Pakske maar uiteindelijk toch bij een winkel gelegd die alle merken had die we wouden. Dan krijgen we nadien nog een aankoopbon van 10%. Dit is wel mooi meegenomen. Op het kaartje komt zowel de lijst als de pamperrekening.

3 maanden geleden

Wij hebben deze gelegd bij paradisio. Super tevreden van. Kan heel eenvoudig online aangepast worden. Zijn zelf ook al paar keer wat dingen gaan kopen van de geboortelijst & dan krijg je 10% korting als ouder pp je aankopen die je doet voor de geboorte. ☺️

3 maanden geleden

Ik heb hem al een goede maand af bij kadolog zelf samengesteld 🙌🏼

3 maanden geleden

Wij hebben hem op 22 weken ook gelegd 🥰 Nu 24 weken 🩷

3 maanden geleden

Ik ben er nu (op 24 weken) mee bezig. Maar dat is ook omdat ik deze maand nog thuis ben en ik dat soort dingen graag geregeld heb voor ik in september weer ga starten met werken.

3 maanden geleden

Wij doen via yesbaby (vergelijkbaar met pakske). Houden alles bij en mensen kunnen een centje bijleggen als het ware voor de stukken die we zelf al gekocht hebben. Persoonlijk vind ik het een heel handig systeem 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Wij hebben hem vandaag (voorlopig) afgewerkt al. Kunnen nog altijd zaken to ...
Ja snap dan wel dat je het tegen dan af wilt hebben

3 maanden geleden

Reactie op Isabelle31

Wij doen geen geboortelijst. Vinden het fijner om vooraf zelf de spullen (2 ...
Ja opzich was ik dat ook aan het denken om gewoon een pamper rekening te doen maar mijn schoonmoeder zit constant op ons kap voor een geboortelijst te doen

3 maanden geleden

Reactie op Laura0212

We hebben een beperkte geboortelijst aangezien we de grote stukken al hebbe ...
Dat is een wel handig. Mss dat wij dat ook zo gaan doen

3 maanden geleden

Reactie op Faye_

Ik ben er nu (op 24 weken) mee bezig. Maar dat is ook omdat ik deze maand n ...
Dat begrijp ik wel

3 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ik weet wel wat ik wil of wat ik mooi vind en wat erop zal komen. Ik twijfe ...
Wij hebben pakske bij ons eerste kindje gebruikt en nu gaan we het opnieuw gebruiken. Vonden het heel makkelijk! :)