8 Reacties
3 maanden geleden
Ik had het ook in de week ... Voelde hem om 16u de laatste keer... s'avonds toch onzeker en de doppler ertegen gezet, toen hoorde ik hem gelukkig wel.. had normaal de dag erna mijn 20w echo maar deze was uitgesteld omdat de gynaecoloog een bevalling had. Had de situatie vertelt dat ik hem even minder voelde maar is niet abnormaal voor het aantal weken blijkbaar .. Vandaag bij de vroedvrouw geweest en alles was prima. Het is idd even beangstigend als je het minder voelt.
3 maanden geleden
Is nu nog wat vroeg om over te stressen denk ik.
Hangt van persoon tot persoon af, maar volgens mij pas rond de 30 weken dat we echt het slaap-waak ritme van de baby moeten voelen en leren kennen en dat als er dan na dagen consequente bewegingen plots stilte komt, we alert moeten zijn.
3 maanden geleden
Mijn gynaecoloog zei dat het vooral vanaf 24 weken belangrijk is om de baby te voelen, dat het nu normaal is dat het niet frequent/regelmatig gebeurt (ik vertelde op de 20w echo dat ik hem soms een hele dag niet voel en dan weer wel). Misschien dat je vanavond bij het slapengaan wel weer iets zal voelen? 😊
Als je morgen nog steeds niet voelt, kan je sowieso naar het verloskwartier bellen en de situatie uitleggen. Denk dat ze jou met plezier geruststellen. ☺️
3 maanden geleden
Hier had ik het vorige week ook zo eens een dag!
Ik had ze al de hele dag niet gevoeld ook ‘‘s morgens niet terwijl dat ik ze anders altijd voelde dan. Tegen de namiddag toch eens geluisterd met de doppler en vond haar hartje meteen. Alleen hoorde ik haar daar op ook niet bewegen wat ik anders wel ook altijd hoorde 🙈 Dan uiteindelijk ‘‘s avonds was ze daar weer. De volgende dag voelde ik ze bijna een hele dag, ik denk dat ze wat goed te maken had 😂