23 Reacties

14 dagen geleden

Ik zou dit ook willen beginnen maar weet niet waar ik dit kan vinden 😭 Ik ga beginnen vanaf 34-35w Dadels dan ook, 5 a 6 per dag.

14 dagen geleden

Dadels eet ik ook een paar per dag. Frambozenblad thee wacht ik nog even mee tot week 37

14 dagen geleden

Ik zie zondag mijn vroedvrouw en zal dan afspreken wanneer ik best begin. Maandag ben ik 36w en ik word ingeleid aan 38w.

14 dagen geleden

Reactie op Lolaa1996

Ik zou dit ook willen beginnen maar weet niet waar ik dit kan vinden 😭 Ik ...
Ik heb de mijne besteld via Farmaline!

14 dagen geleden

Ik wil graag maar ik lust echt quasi niks van thee 🥲

14 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik wil graag maar ik lust echt quasi niks van thee 🥲
Ik zie veel recepten op insta waar ze er ijs indoen en ananassap, kan ook goed zijn 🙊

14 dagen geleden

Mag ik vragen waarom? 😃

14 dagen geleden

Hier ook besteld. Site dalalou.

14 dagen geleden

Ik drink het sinds 34W, 1-2 kopjes per dag. Heb het gewoon van bol.com 🙃

14 dagen geleden

Ik ben al 3 dagen geleden begonnen (ben nu 34+3 weken zwanger) ik heb die besteld van onlinedrogist. Heb ook vrouwenmantel thee besteld maar ik ga die pas op mijn 40de week beginnen. Had ook bij mijn vorige zwangerschap gebruikt en mijn bevanling was heeeeel snel en makkelijk. Ben om 17 naar ziekenhuis geweest en om 19.45 was mijn dochter geboren🥰 dus ik ben weer begonnen met die theeen😍

14 dagen geleden

Ik ga ook frambozenbladthee bestellen. Ik eet ook elke dag dadels en ik heb van mijn beste vriendin de bloem van Maryam gekregen. Deze kende ik al maar dit wordt de eerste keer dat ik 'm ga gebruiken.

14 dagen geleden

Reactie op JNSB

Mag ik vragen waarom? 😃
Frambozenbladthee heeft invloed op de spieren van je baarmoeder. De weeën zijn krachtiger en daardoor heb je sneller ontsluiting 😊

13 dagen geleden

Ik was dit aan het overwegen. Nooit eerder gedaan maar baadt het niet dan schaadt het niet? Straks ook eens kijken, bedankt voor de reminder (:

12 dagen geleden

Ja op 36 weken. Blijkbaar is frambozenbladthee afgeraden voor 34 weken. Na de bevalling is dat ook handig voor het herstellen en stimuleren van borstvoeding.

12 dagen geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Ja op 36 weken. Blijkbaar is frambozenbladthee afgeraden voor 34 weken. ...
Goed om te weten, bedankt!

12 dagen geleden

Ik heb deze ook besteld en net binnengekregen maar er werd wel afgeraden om voor de 37weken te starten. Ik ben er donderdag 37 dus ik start er dan mee :)

11 dagen geleden

Reactie op Bircan66

Ik ben al 3 dagen geleden begonnen (ben nu 34+3 weken zwanger) ik heb die b ...
Welke thee was dat juist? Of merk?

10 dagen geleden

Reactie op Bychloe

Welke thee was dat juist? Of merk?
Van jacob hooy merk Frambozenblad🥰

9 dagen geleden

Iemand die me kan zeggen of deze thee cafeïne bevat?

9 dagen geleden

Ik heb het nu ook in huis, vind het alleen echt niet lekker 😏