Oh wat voel ik me rot, op restaurant balletjes gegeten en bij de laatste zag ik dat ze nog rozig waren. Nog mama’s die af en toe is een foutje maken en zich dan ook slecht voelen? 🥲🥲
Heyhey! Ik heb dat ook al eens gehad met een stukje biefstuk… maar ik bedenk me dan wel; het is goed verhit geweest… dus de kans is klein… en blijkbaar zou het in’t laatste trimester minder schadelijk zijn. Niet schuldig voelen x
Ja zeker niet over stressen, ik ken het gevoel... Zoals beide dames hierboven zeggen ✨ het is verhit geweest en bij twijfel kan je op je volgend gynaecoloogisch afspraakje vragen om je bloed nog eens te laten testen op toxoplasmose etc 😉 heb ik ook gedaan
Maar ehm... Ook rauwe eieren in tiramisu he chica🙈😅 rauw opgeklopte eiwit ...
Dubbel oops dan hahaha, ma khad mss 2 happen gegeten toen ik de nasmaak van alcohol doorhad. Maar bon, twas zo efjes een craving maar kzal maar op mcflurrys blijven dus 😂
Danku dames voor jullie berichtjes! Ik ben dus niet alleen! Ik heb geen antistoffen voor toxo, ik ben wel immuun voor CMV maar moet hier nog steeds op letten maar dit gaat vreselijk moeizaam met een peuter kleuter en lager schoolkindje in huis, een niesje hier een snottebel daar😇😜 kids Will be kids right? Ik ben bijna altijd wel verkouden en als ik me beter voel heb ik weeral een ander virus opgescharreld momenteel buikgriep & snotjes 😜 vandaar probeer ik me echt keihard aan m’n voeding te houden! Gelukkig zijn we niet allemaal perfect en ben blij te horen dat jullie ook foutjes maken🥲🥲!!!!! Ons zoontje is alleszins goed actief in de buikvilla! Maar toch geen roze balletjes meer voor deze mommy🤣🤣💋💋