15 Reacties

2 maanden geleden

Heyhey! Ik heb dat ook al eens gehad met een stukje biefstuk… maar ik bedenk me dan wel; het is goed verhit geweest… dus de kans is klein… en blijkbaar zou het in’t laatste trimester minder schadelijk zijn. Niet schuldig voelen x

2 maanden geleden

Heey als je antistoffen voor toxoplasmose kan dat geen kwaad en anders kan dat ook geen kwaad als dat is gebeurd ze!

2 maanden geleden

Niet schuldig voelen heb prongeluk ook al verkeerde dingen gegeten en als dat is gebeurd is het niet erg hoor.

2 maanden geleden

Ja zeker niet over stressen, ik ken het gevoel... Zoals beide dames hierboven zeggen ✨ het is verhit geweest en bij twijfel kan je op je volgend gynaecoloogisch afspraakje vragen om je bloed nog eens te laten testen op toxoplasmose etc 😉 heb ik ook gedaan

2 maanden geleden

Ik heb ook tiramisu zitten eten tot ik dacht ‘hmm dit nasmaakje…’ zit er alcohol in 😅

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik heb ook tiramisu zitten eten tot ik dacht ‘hmm dit nasmaakje…’ zit er al ...
😱🤣🙈 oh no!!!!! Maar denk nu wel dat die hoeveelheid niet echt zorgwekkend is

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

😱🤣🙈 oh no!!!!! Maar denk nu wel dat die hoeveelheid niet echt zorgwekken ...
Nee inderdaad twas echt weinig ma toch hahaha, ben toch gestopt met eten 😂

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Nee inderdaad twas echt weinig ma toch hahaha, ben toch gestopt met eten 😂 ...
Maar ehm... Ook rauwe eieren in tiramisu he chica🙈😅 rauw opgeklopte eiwitten normaal, als het verse is...

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Maar ehm... Ook rauwe eieren in tiramisu he chica🙈😅 rauw opgeklopte eiwit ...
Dubbel oops dan hahaha, ma khad mss 2 happen gegeten toen ik de nasmaak van alcohol doorhad. Maar bon, twas zo efjes een craving maar kzal maar op mcflurrys blijven dus 😂

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Dubbel oops dan hahaha, ma khad mss 2 happen gegeten toen ik de nasmaak van ...
Mmmmh met mnm's😋

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Mmmmh met mnm's😋
Sinds covid lust ik geen chocolade meer 🥲 dus ik neem altijd speculoos haha

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Sinds covid lust ik geen chocolade meer 🥲 dus ik neem altijd speculoos hah ...
Oh nog beter! Dat mis ik wel nu echt super hard tijdens mijn zwangerschapsdiabetes... Een verse boterham met speculoospasta en een glaasje melk 🙈

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Oh nog beter! Dat mis ik wel nu echt super hard tijdens mijn zwangerschapsd ...
Mag ik vragen uit wat je ontbijt dan nu bestaat? 😄

2 maanden geleden

Danku dames voor jullie berichtjes! Ik ben dus niet alleen! Ik heb geen antistoffen voor toxo, ik ben wel immuun voor CMV maar moet hier nog steeds op letten maar dit gaat vreselijk moeizaam met een peuter kleuter en lager schoolkindje in huis, een niesje hier een snottebel daar😇😜 kids Will be kids right? Ik ben bijna altijd wel verkouden en als ik me beter voel heb ik weeral een ander virus opgescharreld momenteel buikgriep & snotjes 😜 vandaar probeer ik me echt keihard aan m’n voeding te houden! Gelukkig zijn we niet allemaal perfect en ben blij te horen dat jullie ook foutjes maken🥲🥲!!!!! Ons zoontje is alleszins goed actief in de buikvilla! Maar toch geen roze balletjes meer voor deze mommy🤣🤣💋💋

2 maanden geleden

Reactie op JNSB

Mag ik vragen uit wat je ontbijt dan nu bestaat? 😄
3 volkoren boterhammen met belegen kaas en kippenwit en een stukje fruit zoals passievrucht of een handje blauwe bessen of frambozen en een glas water