15 Reacties

10 maanden geleden

Wij hadden ook de Difrax newborn en hier was hij goed mee. Op die van BIBS wurgt hij, denk dat die vorm hem niet aanstaat omdat deze zo rond is. Ik heb gisteren een paar verschillende in Dreambaby gehaald om uit te testen, heb er van Difrax, Philips en Suavinex mee, allemaal met een iets plattere tut en ik heb er ook wel op gelet dat ze orthodontisch goed zijn om te proberen.

10 maanden geleden

Hier na veel verschillende tutten uitgekomen op de avent smoothie..,

10 maanden geleden

Wij hebben de difrax dynamisch. In het ziekenhuis de Avent soothie gekregen maar die was veel te groot en te zwaar dus die viel continu uit zijn mondje 馃槀

10 maanden geleden

Avent Soothie gebruiken wij. Onze kinderen waren twee maand prematuur geboren en deze tutten gebruikten ze in de twee ziekenhuizen waar ze gelegen hebben, dus dit thuis ook verder doorgezet.

10 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Wij hadden ook de Difrax newborn en hier was hij goed mee. Op die van BIBS ...
Idem hier ! De ronde zijn zijn ding niet..... Daarom dat ik benieuwd ben naar de verschillen tussen difrax en Avent suavinex ken ik niet.

10 maanden geleden

Wij gebruiken hier Difrax Lovi. Zeer content van. Andere fopspene gebeurd maar wurgt op allemaal馃槄

10 maanden geleden

Gestart met bibs, maar wilde van deze af omdat het rubber groeit in het mondje. Mam wilt ze niet nemen. Ik gebruik nu frigg butterfly en die gaan goed

10 maanden geleden

Wij gebruiken die van mam, heel tevreden! 鈽猴笍

10 maanden geleden

Er is voor elke baby een passende tuut en omdat 茅茅n baby goed is met een bepaalde tuut, wil het niet zeggen dat een ander het is. Gaandeweg kan een baby een andere tuut willen of nodig hebben. Merken maken niet uit, zolang het maar veilig is en Europees erkend (BPA-vrij). Zorg dat er openingen zijn aan de buitenkant (het houdertje) voor de baby om door het speentje te ademen. Veel is ook afhankelijk of je borstvoeding geeft of flessenvoeding en wat je baby zelf aangenaam vindt. Onze osteopaat gaf ons onderstaande info. Als je ermee inzit dat de mond/tanden anders gevormd zullen worden; niet doen. Dit heeft pas effect op de baby鈥檚 mond na 24 maand. Vormen; Difrax newborn is echt makkelijk voor de pasgeboren baby om te aanvaarden. Deze tuut is klein en plat. Lange fopspenen worden gebruikt voor baby鈥檚 om hun zuigreflex te stimuleren. Bolle fopspenen worden gebruikt (veelal na enkele weken) omdat de platte te snel uitgespuugd kunnen worden door de baby鈥檚 zuigkracht. Dit heb ik op een ander fora gelezen, dus geen juiste bron; Zodra de baby aan vaste voeding begint, is het beter een bijtring te gebruiken dan een fopspeen. Baby鈥檚 moeten leren kauwen en niet meer zuigen.

10 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Wij hadden ook de Difrax newborn en hier was hij goed mee. Op die van BIBS ...
Ik ben wel content van die van Suavinex, deze neemt onze dochter meestal aan. Diffrax ging niet..

10 maanden geleden

Reactie op Hartelijke Schildpad 馃悽

Er is voor elke baby een passende tuut en omdat 茅茅n baby goed is met een be ...
Oh da's interessant, dankjewel om te delen!

10 maanden geleden

Reactie op Davina Pitt

Wij gebruiken hier Difrax Lovi. Zeer content van. Andere fopspene gebeurd m ...
Hier ook! 馃槉

10 maanden geleden

Wij gebruiken philips soothie tutjes.. Vanaf de geboorte gebruikt ze dezelfde.. als is ze niet echt een tutjes madam 馃槉 Zo grappig deze tutjes omdat je dan haar tongetje erin ziet bewegen. Net zoals onze ruitenwasservis 馃槀 (pleco algeneter)

10 maanden geleden

Reactie op SaraDL

Ik ben wel content van die van Suavinex, deze neemt onze dochter meestal aa ...
Hier ook Suavinex SX Pro. Werd ons aangeraden door de vroedvrouw. Was wel even zoeken naar mooie ontwerpjes (gevonden op Amazon en in uitverkoop bij Kruidvat of all places 馃槀)

10 maanden geleden

Hier Difrax Lovi, die vanaf 3 maanden omdat hij op de kleiner tut te hard tutterde en get een afdruk liet op zijn gezichtje. Dus een maat groter gepakt en meneer is heel tevreden. :)