11 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Loes_90
Ik weet het ook niet goed. Las een wetenschappelijk artikel dat als je lang ...
Zie dat bedoel ik dus…🙈
5 maanden geleden
Reactie op Mieks_24
Ik heb dit voorgelegd aan mijn gynaecoloog en zij zei dat dat niet waar is. ...
Er staat inderdaad online dat dat niet goed zou zijn, maar dat is gebaseerd op één iemand haar doctoraatstudie, voor zover ik daar info over kan vinden. Mocht het echt problematisch zijn, zou er veel meer over te vinden zijn. Bij twijfel kan je natuurlijk altijd overleggen met je arts/gynaecoloog
5 maanden geleden
Ik ben gisteren op controle moeten gaan bij mijn gynaecoloog ( 12w2d) en ze vroeg of ik vitamine nam en ik neem foliumzuur en vitamine D en mijn gynaecoloog zei dat ik moest stoppen met foliumzuur. Ik denk dat dit wat af hangt van gynaecoloog tot gynaecoloog..
5 maanden geleden
Omdat ik een combinatie neem, mag ik het blijven nemen (ik neem zo van die mama dingen met vanalles in) maar puur foliumzuur zou ik mogen stoppen vanaf 13w (volgens gynae). Ze gaat eerst nog eens bloed afnemen volgende week om te zien of ik bepaalde tekorten heb waar we iets aan moeten doen. Is erg afhankelijk per gynae heb ik de indruk...
5 maanden geleden
Ik neem een pil foliumzuur mét vitamines. Volgens de gyn mag ik deze blijven verder nemen. Ik moet niet overschakelen naar een andere pil. Maar hier blijft natuurlijk wel het foliumzuur ook inzitten. Iemand met eenzelfde pil waarbij de gyn zei om toch over te schakelen?