Hi allemaal,
Ik ben ongeveer 6 weken, heb mijn eerste echo nog niet gehad maar ben wel super ongerust. Ik struggel al heel mijn leven met het prikkelbare darm syndroom, waar ik ook op regelmatige basis door flauwval. In combinatie heb ik ook een lichte vorm van endometriose met verklevingen op mijn darmen.
Ik was al eens voor krampen naar de dokter gegaan, en zij zei dat dit kwam door obstipatie. Dus moest ik laxido gaan nemen. Één zakje had 0 effect, dus heb ik er gisteren 2 genomen. (Hcg was 2088)
Vannacht ben ik wakker geworden met extreme buikkrampen, maar echt in mijn.onderbuik en lies, met uitstraling naar mijn rug en benen. Ik denk dat ik toen een hypotensie heb gedaan. Ben net op tijd kunnen gaan liggen met mijn benen omhoog, maar heel mijn lichaam begon te trillen en de pijn bleef ook echt nog een kwartier of langer aanhouden.
Toen het weg trok ben ik terug in bed gaan liggen en terug in slaap gevallen. Maar ik heb echt getwijfeld om naar spoed te gaan.... Ik heb het gevoel dat mijn dokter mijn klachten niet volledig valideerd en heb zelf heel erge angst voor een BBZ... maar ik kan pas 3 mei naar de gyn voor eerste echo.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen of tips?