4 Reacties

7 maanden geleden

Hey, ik heb geen ervaring met de diagnoses die je hebt, of in welke mate je al klachten je anders ervaart. Maar wat je beschrijft lijkt me heel intens. Hoe gaat het deze ochtend met je? Als je huisarts je niet serieus lijkt te nemen, ga aub naar een andere. Ze kunnen aan je bloeddruk en waarden heel snel zien of er een reden is om je mss zorgen te maken of niet. Bij een infectie/bbz/appendix laten ze je ook bepaalde bewegingen uitvoeren, drukken ze op bepaalde punten om je te onderzoeken. Dat is het minste wat een arts moet doen, je klachten serieus nemen en je onderzoeken.

7 maanden geleden

Deze ochtend gaat het vele beter! Alleen super moe, lichtjes krampend en beetje misselijk, maar ik functioneer 😁 ja ze heeft wel bloed genomen en op mijn buik geduwd, op basis daarvan dacht ze aan obstipatie. En ik vind haar diagnose ook wel vrij plausibel gezien mijn achtergrond, maar het is gewoon verontrustend omdat de pijn op zo'n momenten wel echt next level is, ben aan het twijfelen om bij de volgende kramp toch echt even naar spoed of gyn te gaan voor een vroege echo, om eventjes te checken of alles zeker normaal is 😅

7 maanden geleden

Hoi. Ik heb geen van je medische aandoeningen, maar wat je beschrijft heb ik verschillende keren gehad in de 1ste weken van m´n 1ste zwangerschap. Enkel ´s ´nachts. Erg eng maar ik dacht dat dat erbij hoorde. Nooit geweten hoe of wat. Gyn ook niet, vermoedde extreme krampen door obstipatie. Echo normaal en kindje nu 9 jaar.

7 maanden geleden

Reactie op Babsss40

Hoi. Ik heb geen van je medische aandoeningen, maar wat je beschrijft heb i ...
Oh heel geruststellend om te horen! 🥰