6 Reacties

één maand geleden

Ik ben gelukkig al een maand thuis. Op mijn werk is het verplicht om op 6 maanden zwangerschap profylactisch verlof te nemen. Ik gebruik nog wel de fiets voor boodschappen enzo want zoals jij heb ik geen auto, maar ook geen rijbewijs. Als ik naar den Albert Heijn in Nijlen wil vanuit Herenthout, dan moet ik bijna 10km rijden en dan merk ik wel dat ik stekende pijn krijg aan de kant van mijn rechterlies en rechterheup. Dus ik probeer het nu wel te mijden. Gelukkig heb ik wel een goede busverbinding.

één maand geleden

Ik fiets ook 15km naar m'n werk. Gaat sinds vorige week ook lastiger (ben ook 31 weken). Ik fiets wat trager nu en probeer zo recht mogelijk te zitten (stuur kan helaas niet hoger, zou wel beter zijn). En moet mn benen ook al een beetje wijder doen om niet steeds tegen m'n buik te zitten. Het is niet ideaal maar momenteel gaat het nog. Mijn plan is om zolang het gaat te blijven fietsen.

één maand geleden

Bij mij lukt het al 3 weken niet meer om naar het werk te fietsen en 't is maar 2.5km.. Zeker niet te streng zijn op jezelf ❤️ Misschien kan je fietsen tot aan een beter verbindingspunt?

één maand geleden

Ja, wel maar max 10 km. Sinds vorige week ook wat steken rechts en in m´n buik. Zeker met wind tegen. Zachter zadel en de hoek ervan wat aanpassen hielp wel. Of wat verhogen of verlagen, wat beter voor je voelt. Altijd gefietst tot dag vd bevalling, was wel niet super comfortabel meer (:. Als ik de tram pak valt het comfort toch ook vaak wat tegen...moeten staan of heen en weer schuifelen op een stoeltje..

één maand geleden

Ik fietste in september ook nog elke dag naar het werk, wel maar 5km. Merk dat mijn bakfiets wel heel zwaar begint te worden. Ook geen auto, dus hoop dat het blijft lukken 🙈. In oktober is mijn interim wel maar halftijds.

één maand geleden

Ik ging tot vorige week nog met de fiets (20km enkel - elektrisch). Ik was toen 29w. Ik merk dat het wat lastiger werd door mijn buik en voelde me niet helemaal veilig meer aan 25km/u. Ik neem nu de auto…