13 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben gisteren naar een concert geweest. Gewoon wat opletten voor het gedrum, voor de rest gaan probleem

4 maanden geleden

Ik had een ticket voor Graspop, 1 dag. Ik heb besloten om het niet te doen, vooral omdat de vermoeidheid me parten speelde. Krijg nu ook snel last in mijn buik en rug als ik te veel rondloop. Misschien kan je kijken om zo'n kampeerstoeltje mee te nemen? En vergeet je zeker niet in te smeren + genoeg water te drinken!

4 maanden geleden

Bedankt voor de tips ☀️☺️

4 maanden geleden

Ik ga straks naar Paradise City en ben 17w en 2d ver 😄 ben benieuwd hoe het me gaat bevallen … ik gok dat ik tegen de avond naar huis ga vertrekken 😴

4 maanden geleden

Ik heb deze zomer nog heel wat op de planning staan. Nog niet over nagedacht waarom ik niet zou gaan... Ik ga ook wel zelf met de auto.. als het niet gaan ben ik naar huis ;)

4 maanden geleden

Ik ga volgende week een dagje naar rock werchter. Ben dan 17 weken zwanger. Wij gaan ook met de auto (het is 1,5 - 2u rijden) en mijn vriend zal rijden. Geen idee of we de volledige dag gaan of niet.. ik wil Avril zien en Dua Lipa.

4 maanden geleden

Graspop net gedaan 2 dagen. Geen probleem. Gewoon uit de pit gebleven ditmaal.

4 maanden geleden

Ik ga in augustus naar Alcatraz gewoon beetje opletten van de drukte en de kicks van de drums. Zal dan bijna 24 weken zijn.

4 maanden geleden

Ik ga volgende week 4 dagen naar rock werchter. Ben dan 14,5 weken. Ik woon gelukkig niet al te ver dus ben met shuttlebus en fiets op max. 1 uur thuis vanaf de wei. Dus ik zie gewoon hoe ik me voel en wanneer ik vertrek en terugkom. Ik ging normaal ook combi naar Pukkelpop (dan 20,5 weken) maar dat heb ik afgezegd. Ik volg graag mee voor meer tips.

4 maanden geleden

Ik ben dus gisteren een dagje naar Paradise city geweest. Enorm blij dat ik ben geweest, desondanks de regen 🌧️. Ik had rond 21u last van mijn rug dus heb dan de auto naar huis genomen! Veel waterblijven drinken en af en toe gaan zitten deed wonderen!

4 maanden geleden

Ik hou enorm van festivals, dus heb heel wat festivaltickets gekocht voor ik wist van men zwangerschap. Dit weekend had ik combi couleur café. Ik heb camping geskipt en ben op en af met auto gegaan. Id avond had ik altijd last van men buik en rug (17weken), ik vond het heel vermoeiend dus was blij dat ik thuis in men eigen bed kon slapen. 2 dagen achter elkaar is wel goed, vandaag rust dagje ipv festival.

4 maanden geleden

Reactie op marbieke

Ik ben dus gisteren een dagje naar Paradise city geweest. Enorm blij dat ik ...
Ik stond vast met mijn auto op de parking gisteren (was een stuk parking met zand en geen gras). Er is een tractor me komen bevrijden 🫠 ik moest kei dringend pipi doen, had honger en was moe 😂

4 maanden geleden

Reactie op Jill_V

Ik stond vast met mijn auto op de parking gisteren (was een stuk parking me ...
Ooh nee! Op het meest slechte moment 🙈