13 Reacties
4 maanden geleden
Ik ben gisteren naar een concert geweest. Gewoon wat opletten voor het gedrum, voor de rest gaan probleem
4 maanden geleden
Ik had een ticket voor Graspop, 1 dag. Ik heb besloten om het niet te doen, vooral omdat de vermoeidheid me parten speelde. Krijg nu ook snel last in mijn buik en rug als ik te veel rondloop.
Misschien kan je kijken om zo'n kampeerstoeltje mee te nemen? En vergeet je zeker niet in te smeren + genoeg water te drinken!
4 maanden geleden
Ik heb deze zomer nog heel wat op de planning staan. Nog niet over nagedacht waarom ik niet zou gaan... Ik ga ook wel zelf met de auto.. als het niet gaan ben ik naar huis ;)
4 maanden geleden
Ik ga volgende week 4 dagen naar rock werchter. Ben dan 14,5 weken. Ik woon gelukkig niet al te ver dus ben met shuttlebus en fiets op max. 1 uur thuis vanaf de wei. Dus ik zie gewoon hoe ik me voel en wanneer ik vertrek en terugkom. Ik ging normaal ook combi naar Pukkelpop (dan 20,5 weken) maar dat heb ik afgezegd. Ik volg graag mee voor meer tips.
4 maanden geleden
Ik hou enorm van festivals, dus heb heel wat festivaltickets gekocht voor ik wist van men zwangerschap. Dit weekend had ik combi couleur café. Ik heb camping geskipt en ben op en af met auto gegaan. Id avond had ik altijd last van men buik en rug (17weken), ik vond het heel vermoeiend dus was blij dat ik thuis in men eigen bed kon slapen. 2 dagen achter elkaar is wel goed, vandaag rust dagje ipv festival.
4 maanden geleden
Reactie op marbieke
Ik ben dus gisteren een dagje naar Paradise city geweest. Enorm blij dat ik ...
Ik stond vast met mijn auto op de parking gisteren (was een stuk parking met zand en geen gras). Er is een tractor me komen bevrijden 🫠 ik moest kei dringend pipi doen, had honger en was moe 😂