18 Reacties

5 maanden geleden

Ik wist niet eens dat dat kon allebei? Ik dacht ofwel van de mama ofwel van de papa

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik wist niet eens dat dat kon allebei? Ik dacht ofwel van de mama ofwel van ...
Dat dacht ik ook 馃槄

5 maanden geleden

Denk dat je wel als tweede naam kan maar als achternaam geen idee eigenlijk als dat kan.. zou wel tof zijn! 鈽猴笍

5 maanden geleden

De mijne krijgt gewoon de naam van de papa. Met 2 voornamen vind ik 2 achternamen een beetje overbodig. Bovendien schrijft iedereen in BE mn achternaam altijd verkeerd, dus dan hoeft ons kind maar 1 naam te spellen

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik wist niet eens dat dat kon allebei? Ik dacht ofwel van de mama ofwel van ...
Kan sinds kort allebei krijgen 鈽猴笍

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Kan sinds kort allebei krijgen 鈽猴笍
鈽猴笍鈽猴笍

5 maanden geleden

Wat mooi! Mijn man vond dat de kleine mijn familienaam moest krijgen, omdat hij reeds 2 kindjes heeft met zijn ex. Ik vind het een mooie gedachte maar niet echt wat ik in gedachten had. DIT daarentegen, de twee, vind ik dan mss wel mooi ! Lootens-Boldens Maakt t wel uniek en echt van ons twee dan, verschillend met de twee eerste kids uit een andere relatie..

5 maanden geleden

Reactie op Loes_90

De mijne krijgt gewoon de naam van de papa. Met 2 voornamen vind ik 2 achte ...
Oh ja snap ik! Ons kindje zal 1 voornaam hebben en dan officieel 2 achternamen maar zoals op school voor een toets ofzo mag die gewoon die van de papa gebruiken (wat het gemakkelijkste is 馃槄)

5 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Wat mooi! Mijn man vond dat de kleine mijn familienaam moest krijgen, omdat ...
Ja inderdaad! Ik vind ook dat het dan echt een stukje van jullie 2 is, ook officieel 鈽猴笍 vind ik een leuke gedachte

5 maanden geleden

Wij gingen sowieso voor twee voornamen gaan, maar zou als achternaam sowieso die van mijn partner nemen want ik vind de combinatie van onze namen niet mooi klinken 馃檲馃ぃ Duquesne-Schoeters Duquesne is de achternaam van mijn partner en Schoeters die van mezelf 馃檲馃槄

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Wij gingen sowieso voor twee voornamen gaan, maar zou als achternaam sowies ...
Haha ja dat is natuurlijk ook een denkpuntje 馃槄 moesten die van ons niet mooi klinken samen zou ik daar misschien ook 2x over nadenken haha maar ze zijn beiden frans dus vind wel dat het mooi samen past en een geheel vormt

5 maanden geleden

Reactie op elighes

Haha ja dat is natuurlijk ook een denkpuntje 馃槄 moesten die van ons niet mo ...
Die van jullie klinkt inderdaad echt wel goed samen

5 maanden geleden

Wij gaan voor de achternaam van de papa om verschillende redenen: - man is de enige mannelijke nakomeling van zijn familie. Ik kom uit een familie van buitenlandse origine, ik heb genoeg mannen in onze familie die de achternaam kunnen doorgeven. 馃榿 - hij heeft een lange achternaam, de mijne eraan toevoegen zou het n贸g langer maken. Ik ben ook geen Belgische, waardoor de 2 namen samen niet mooi zou klinken. - als we niet overeenkomen welke voornaam we geven, heb ik de last call aangezien ik het 9 maanden lang zal dragen en mijn lichaam hiervoor afziet. Dus hij zal zich erbij moeten neerleggen. 馃 Denk dat als mijn man een kortere familienaam had gehad, ik mss wel voor de 2 namen zou zijn gegaan. 馃榿 PS: op momenten dat ik boos ben op mijn man, flap ik er wel uit dat ik ons kind niet zijn achternaam zal geven, lol. 馃珷馃檲

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Wij gaan voor de achternaam van de papa om verschillende redenen: - man is ...
Ooooh dat heb ik ook hehe馃槄馃ぃ "ik zet ze allebei op mijnen naam he!" 馃ぃ

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Wij gaan voor de achternaam van de papa om verschillende redenen: - man is ...
Hahahaa de emoties schieten soms alle kanten op eh 馃槄馃槄 Heel verstaanbaar 馃槀馃槀

5 maanden geleden

Mijn kindjes hebben al beide de dubbele. Mijne eerst. Er staat geen koppelteken tussen, dat is enkel in een huwelijk dacht ik.

5 maanden geleden

Hier kiezen we ook voor onze beide familienamen. We volgens het Spaans model, eerst familienaam van de vader, dan de mijne.

5 maanden geleden

Al onze kindjes hebben de achternaam van de papa maar hebben wel een dubbele voornaam馃グ! Aangezien hij een Franse heeft wegens zijn roots & ik een op en top Vlaamse (heel lange馃) en de kindjes allen een Franse (dubbele) naam dragen leek ons dat het mooist!