13 Reacties
7 maanden geleden
Hier ook exteem moe! Ik ben nu ook ongeveer 7w ver en die vermoeidheid is er al sinds het prille begin. Dit is mijn 3e zwangerschap dus ik ken mijn courante symptomen wel (denk ik), maar dit level van vermoeidheid is wel pittig😅 Soms voel ik me zelfs neerslachtig hierdoor. Verder ook veel meer last van gevoelige borsten ten opzichte van voorgaande zwangerschappen én meer misselijk 😂 Ik had nog nooit gebraakt op nuchtere maag tot nu.
7 maanden geleden
STEENDOOD, wauw! Echt vechten om wakker te blijven om te kunnen werken 😴
7 maanden geleden
Reactie op Hanaadddd
Gaat die vermoeidheid nog weg? En hoe doen jullie dit met werk? Ik kan mijn ...
Ik heb het ook enorm moeilijk. In het weekend kan ik plots in de zetel een enorme klop krijgen en word ik plots na 3 uur slapen wakker.. Ik werk voltijds en merk dat dit momenteel zeer moeilijk gaat. Ik wil gewoon thuiskomen en slapen. Heb ook geen honger meer en hoofdpijn
7 maanden geleden
Ik heb tot gisteren hetzelfde gevoel ervaren. Extreem moe, ik werd er heel somber van. Werken, eten en slapen... Werken was een hel. Vandaag ineens toch "anders" opgestaan; minder misselijk en opvallend minder moe. Ik werd al bijna ongerust... al ben ik wel blij natuurlijk want ik voel me beter. Dus om te antwoorden op jouw vraag; ik denk dat het met periodes wat heftiger is en dat het komt en gaat?! Dit is zwangerschap 3 voor mij en dit was voor mij wel de meest extreme vorm van vermoeidheid die ik tot nu toe ervaarde.🙃
7 maanden geleden
Reactie op KATTTTT
Ik heb het ook enorm moeilijk. In het weekend kan ik plots in de zetel een ...
Ik heb een virale infectie gekregen waardoor ik nu donderdag en vrijdag ben thuisgezet. Ben nog steeds moe en val uit het niets 2 x in slaap voor +- 3 uur, maar voel mij al iets beter
7 maanden geleden
Ik val ook bijna in slaap tijdens m’n werk, in de auto,…
Ben anders altijd super fit en slaap meestal tot 3.30u, nu slaap ik door tot 5.30-6u en sta nog moe op… 🤦🏼♀️
Geen fut om te sporten of om erg beweeglijk te zijn, terwijl ik anders dagelijks erg actief ben :(
‘t is voor t goeie doel zeker?!
7 maanden geleden
Ik voel me ook moe. Alles kost meer energie… Ik kom nu steeds rond 6u wakker. Slaap veel meer en voel me minder fit. Net boodschappen te voet gedaan, en het voelt alsof ik even moet gaan liggen 🥱