10 Reacties

2 maanden geleden

Ja heel herkenbaar. Ik ben nu 27 weken en ben ook preventief niet meer vant werk. Tegen 21u ga ik al slapen waardoor ik in de hele vroege ochtend al wakker wordt. En sinds dit weekend merk ik dat ik nu ook constant moe ben, weinig energie. Heel ambetant want voort huishouden kan ik tegenwoordig weinig rekenen op mijn partner. Kinderkamer moet nog volledig leeggemaakt en ingericht worden. We hebben zelfs meningsverschil of er al geschilderd moet worden of dat we wachten tot volgend jaar. Ik heb liefst dat alles ineens af is tegen dat de baby er is. Hij daarentegen doet heel nonchalant want "baby slaapt toch de eerste maanden bij ons".

2 maanden geleden

Hi! Ik voel me ook enorm vermoeid en ik heb wel gemerkt dat mn ijzergehalte heel laag stond en dat kan de vermoeidheid wel verklaren. Hoe stond jouw ijzer waarde op de uitslag van jouw suikertest?

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Hi! Ik voel me ook enorm vermoeid en ik heb wel gemerkt dat mn ijzergehalte ...
Heb maandag pas mijn suikertest, ga vragen aan mijn gynaecoloog om mijn ijzer mee te checken

2 maanden geleden

Reactie op ianthe1991

Ja heel herkenbaar. Ik ben nu 27 weken en ben ook preventief niet meer vant ...
Oh niet fijn dat je momenteel op weinig steun kan rekenen, lijkt mij nog extra vermoeiend dan

2 maanden geleden

Reactie op liselotc

Heb maandag pas mijn suikertest, ga vragen aan mijn gynaecoloog om mijn ijz ...
Yes! Goed idee :) normaal denk ik dat het standaard gebeurd maar vragen kan zeker geen kwaad. Ik moet nu bv tardyferon nemen en het helpt wel wat maar zwangerschap op zich is enorm vermoeiend haha maar alle beetjes helpen

2 maanden geleden

Ik ben ook extreem moe. Om 2 1u zit ik ook in m'n bed en probeer muddagdutjes te doen als ik thuis ben. Wil nog niet stoppen met werken maar vraag me af hoe lang ik dit nog volhoud. Mijn ijzerwaarden zijn goed dus gynaecoloog zei dat ze niet veel kon doen.

2 maanden geleden

Ik had ook deze extreme vermoeidheid, ik kon niet meer normaal functioneren zonder dutjes of liggen.. ik heb men ijzer laten nachecken en deze stond heel laag, ik neem er nu tabletten voor en sindsdien gaat het vele beter. Zeker laten nachecken dus 🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op liselotc

Oh niet fijn dat je momenteel op weinig steun kan rekenen, lijkt mij nog ex ...
Ja alhoewel dat ik het wel kan begrijpen. Want hij is wel heel de tijd alst weer meezit met de voortuin bezig geweest. En we hebben ondertussen naast ons een stukje grond gekocht. En daar ook in bezig geweest. Dat was al praktisch een jungle met al dat hoge gras. Dus dat hij dan alst wat minder weer is liever op zijn gemak is kan ik begrijpen. Hoop wel dat hij komende maanden meer tijd binnen steekt. Want vindt het ook vervelend als we zijn moeder moeten vragen om een handje te helpen. Dat heeft zij ondersteunen toch wel al een aantal keer moeten doen.

2 maanden geleden

Bij mij werd ijzer niet standaard meegetest op glucosetest. Ik heb dit ook wel. Maar kan 's nachts amper slapen, dus lijkt het me logisch. en ook nog FT aan het werk. Nog tot een week voor de bevalling 🙃

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Bij mij werd ijzer niet standaard meegetest op glucosetest. Ik heb dit ook ...
Hier ook tot de week voor de bevalling, maar hoe ik dat ga klaarspelen, geen idee 😂😅. Doodop, dag in, dag uit!