17 Reacties
één maand geleden
Ik heb al enkele keren gelezen dat je een zwangerschap kan vergelijken met elke dag een marathon te lopen, neem dus gerust alle slaap en rust die je nodig hebt zou ik zeggen 😅
‘s nachts slaap ik ook gemakkelijk 10u (van 22u30-8u30 ongeveer). Na de middag meestal ook 1u-1u30 & als ik mij ‘s avonds durf neerleggen in de zetel ben ik ook weg 😅
één maand geleden
Reactie op KATTTTT
Daar gaat mijn hoop 🤣🤣 en heb je ergens regelmaat, to do lijstjes ofzo? I ...
Awel ik probeer zo wel altijd 1 iets te doen maar alles vraagt zó veel energie. Soms ben ik na het douchen echt al KO. Maar ik probeer zo bijvoorbeeld voor ik ga slapen een wasje in te steken en dan na mn dutje die te gaan ophangen zodat ik toch wel iéts nuttigs doe 😅
één maand geleden
Ik zou denken dat dit je eerste kindje is? In dat geval kan ik enkel zeggen: pak alle rust die je voelt nodig te hebben nu! Voel je er niet slecht of schuldig over - volg je gevoel en lichaam. Je zal snel genoeg op die reserves moeten teren dus neem het er van zolang het nog kan!!! Je lichaam werkt super hard en de bevalling en de weken/maanden daarna zijn uitputtend dus leg je neer als je er de nood voor voelt 😊 ik wou dat ik dat had gedaan bij mijn eerste zwangerschap, want als je er al eentje hebt rondlopen (of in mijn geval, twee) is dat niet meer zo evident en zijn de nachten ook (nog steeds 🫠🥴) vaak niet meer zo zaligmakend, haha
één maand geleden
Ben jaloers op uw slapen 🥲 hier zo vermoeid maar kan juist niet in slaap vallen, s'nachts slaap ik ook enorm slecht en lig ik elke nacht wel enkele uren wakker .. voel me ook echt "op" maar kan gewoon niet in slaap vallen... dus ben continu bezig met kleine dingen en dan ga ik verplicht erna in de zetel liggen maar daar is het ook gwn wakker liggen 🥲
één maand geleden
Reactie op Nele2410
Ja idd.. precies zo een drang om steeds bezig te zijn, eigenlijk niet kunne ...
Bij mij is her echt chronisch gegroeid. Doordat dochter sinds vorige zomer bijna elke nacht urenlang wakker is. Mijn lijf is er zo op ingesteld geraakt, maar de oververmoeidheid wordt enkel erger
één maand geleden
Als je kan rusten, doen. Denk ik dan 😁 de bevalling en de weken/maanden erna zullen veel vragen, dus daar begin je beter zo uitgerust mogelijk aan. Als je kan, zou ik het echt niet laten. Ookal voelt het niet zo, je bent elke dag druk in de weer als babyoventje haha. Ook een beeeetje jaloers dat je 'maar' 1 of 2 keer moet opstaan. Ik heb nachten van 6 keer 🙃 ik mis mijn ononderbroken slaapjes van hiervoor 😴 nog eventjes! 🤞🍀 Neem je magnesium bij?