Iemand van jullie ervaring met een extreeeeem gespannen buik waarbij elke beweging heel erg pijn doet? Alsof ze met 20kg gewicht op je buik duwen, en bij bewegingen precies extra geduw/scherpe steken? Is niet bepaald beneden of onder, is over de gehele buik.
Is sinds gisterenmiddag begonnen gecombineerd met harde buiken, direct platte rust genomen. Deze nacht paar keer misselijk geworden van de pijn toen ik me wou draaien in bed (incl zweetaanval).
Vandaag wel iets beter als ik me 100% stil hou, maar bewegen/rechtstaan doet nog altijd pijn.
Materniteit nog niet gebeld omdat ik telkens hoop dat het wel beter zal worden en ik dinsdag afspraak heb bij de gynaecoloog + ik lees hier toch ook vaak dat mensen erg veel pijn hebben bij bv wandelen. 🥹
Ik ben nu 32w2 en was rond 30w opgenomen voor vroegtijdige contracties (voelt absoluut nu niet zo aan, is geen pijn die op en af gaat maar constant). Voel de baby wel nog bewegen, al is het iets minder dan anders. Maar vermoed dat hij daar nu ook in een gespannen omgeving ligt.