4 Reacties
één maand geleden
Ik heb ook elke avond last van een hele gespannen buik. Pas ‘s ochtends is dit terug beter. Soms doen bewegingen ook pijn, maar meestal is het gewoon een heel ongemakkelijk gevoel. Als je echt zoveel pijn hebt zou ik inderdaad eens langs de materniteit gaan om zeker te zijn.
één maand geleden
Hier ook regelmatig gespannen buik, houdt lang aan en soms pijnlijk. ‘s Nachts wordt het bij mij meestal iets beter als ik ga plassen (ookal hoef ik niet per se), tegen de ochtend is het inderdaad ook vaak weggetrokken. Maar zodra ik weer iets te enthousiast aan mijn dag begin zit ik ermee en wordt de rest van de dag rusten…
Baby wisselt nu ook af tussen stuit en dwars liggen, wat voor heel veel spanning op mijn buik zorgt. (32 weken morgen) Gynaecoloog maakt zich niet al teveel zorgen.
één maand geleden
Gebeld naar materniteit en ik kwam best even langs. Op monitor zagen ze duidelijke harde buiken, ik voelde de dalen niet echt, was precies constant (naar gevoel) in piekmodus. Wellicht toch de afgelopen dagen wat te laks geweest met de rust die was voorgeschreven sinds mijn opname van 30w 🙄 nochtans écht niet zo zot gedaan 👀 kan ook zijn door groeispurt van buik dat ik ergens bv spierscheurtje kan hebben die voor de pijn zorgt bij beweging.
Gynaecoloog is nog gepasseerd en baarmoederhals was gunstig van lengte, dus ben terug naar huis mogen komen en moet terug strikter mijn platte rust volgen 🫠 worden nog een lange 2 maand maar hopelijk blijft hij zo lang nog zitten 🙏🏻