6 Reacties

6 maanden geleden

Ik begrijp je helemaal. Ik heb dit ook vaak. Ook omdat er zoveel tijd tussen de echo's zit, de symptomen de ene dag minder of niet aanwezig zijn en dan plots weer wel. Ik denk dat we ons misschien wat zekerder zullen voelen eenmaal we de baby effectief voelen bewegen rond de 20weken. Maar ik begrijp je helemaal want ik heb hetzelfde gevoel! Ik lees ook te veel wat ook niet altijd goed is 😅

6 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ik begrijp je helemaal. Ik heb dit ook vaak. Ook omdat er zoveel tijd tusse ...
Ja klopt, zal zo blij zijn als ik dat kleintje kan voelen. Ik ben zelf vroedvrouw van opleiding en heb ook enkele jaren op NICU gewerkt waardoor ik te veel weet wat er mis kan lopen… soms is minder weten beter voor je gemoedstoestand 😅 Volgende week dinsdag mag ik eindelijk weer terug voor een echo. Zo excited hiervoor maar stiekem ook een beetje bang..

6 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ja klopt, zal zo blij zijn als ik dat kleintje kan voelen. Ik ben zelf vro ...
Ja inderdaad! Ik ben zelf verpleegkundige, een job in de zorg is inderdaad niet altijd een pluspunt dus op dat gebied 😅. Ik moet komende dinsdag ook op controle bij de vroedvrouw, ben dan 10w2d. Ik zal dan is aan je denken ook!

6 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ja inderdaad! Ik ben zelf verpleegkundige, een job in de zorg is inderdaad ...
Bedankt! Ik ook aan jou!

6 maanden geleden

Ik herken het helemaal! Ik ben zelf ook erg onzeker en het wisselt per dag. Het is mijn tweede zwangerschap, maar ik ben er nu veel meer mee bezig. Ik ben nu 9.3 dagen, 23 mei pas weer een echo

6 maanden geleden

Reactie op Linn1997

Ik herken het helemaal! Ik ben zelf ook erg onzeker en het wisselt per dag. ...
Duimen maar dat alles oke is! 🤞🏼