6 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Mieks_24
Oh, dat is echt geen fijn nieuws, maar kop op! Probeer er samen het beste v ...
Hej! . Er zijn zeker genoeg helpen handen.. maar hij is gisteren geopereerd en heeft pinnen in zijn been gekregen. kan dus niet lopen/steunen.. laat staan zijn been plooien 😔 het is ook gewoon nog onvoorspelbaar hoe alles binnekort zal verlopen en wanneer hij terug te been is of we hem deftig zelf gaan kunnen vervoeren.. of wanneer hij weer thuis kan komen wonen ( aangezien hij 4 verdiepen onmogelijk naar boven kan..) Ik voel vooral dat ik me daar enorm druk in maak.. die onzekerheid..
4 maanden geleden
Reactie op Baby VW
Hej! . Er zijn zeker genoeg helpen handen.. maar hij is gisteren geopereerd ...
Ik moest wegens covid voor een jaar in Belgie blijven omdat alles letterlijk opslot was en kon niet terug keren nr rusland nr men man, dus hij hft niks vn de zwangerschap meegemaakt 🫠 na dat men weeen waren begonnen krijg ik telefoon dat men man in coma ligt door een auto ongeluk. Uiteindelijk na de bevalling nr rusland gegaan samen met
Ons kind, en heb dan op hem en op ons baby moeten passen vr 6m ongeveer (( iedereen was verbaasd dat ik geen depressie hb gekrgen vn heel die toestand mijn eerste zwangerschap was echt pittig en niks van roze wolken. Snap well wat je bedoeld🫶🏻
4 maanden geleden
Dat is heftig nieuws. Dikke knuffel, meid. Ik had twee ideetjes: als jouw vriend moet intrekken bij zijn ouders, zou jij dan ook niet bij hen in kunnen wonen? Of enkele dagen per week? Zo beleeft hij de zwangerschap samen met jou?
Je zou naar de echo’s kunnen gaan met jouw mama of vriendin en vragen of zij willen facetimen met je vriend? Zo hoort hij alles, ziet hij jou en kunnen jullie samen met de gynae spreken?
4 maanden geleden
Reactie op Charlotte_C
Dat is heftig nieuws. Dikke knuffel, meid. Ik had twee ideetjes: als jouw v ...
Hej! dankje voor de tips.. hebben dit ook overwogen maar we zitten zelf nog met huisdieren. Het op en af fietsen is niet zo ideaal altijd voor mij omdat ik best ook zelf met kwaaltjes zit xs ..
Ik had gisteren een afspraak bij de gyneacoloog en deed mijn verhaal aan haar en vroeg haar of ik het tv schermpje mocht filmen om later aan hem te tonen.. dit had ze liever niet.. (mijn mama heeft toen stiekem toch gefilmd).. maar om dit nu elke keer zo te doen had ik geen goed gevoel bij 😔
Ik ben al blij dat mijn vriend zeeer positief is en alles wel rooskleurig ziet.. ik denk dat hij zich sterk houdt voor mij.. hij weet hoe een stresskieken ik kan zijn 😛..
Heb ook een gesprek aangevraagd in het ziekenhuis met de sociale dienst om zo extra hulp te kunnen aanvragen zowel voor hem als voor mij te ondersteunen in alles wat er bi j komt kijken.. ik ben benieuwd naar het gesprek maandag.