7 Reacties

2 maanden geleden

Hey meid.. ik zou naar je lichaam luisteren als het niet gaat gaat het niet!! Ik denk als je dit aankaart bij de huisdokter gaat die zeker niet moeilijk doen om je nu al thuis te laten.. heb zelf 2 kindjes thuis en dit ervaar ik al als super zwaar fysiek laat staan als je heel de dag met kleuters moet bezig zijn.. en ivm met cmv ik snap er soms niks meer van ik ben ook immuun de ene zegt tegen mij dat ik niet meer moet opletten de andere zegt van wel.. heel vervelend want maakt me heel onzeker.. heb bij de eerste zwangerschap cmv gehad waardoor mijn zoontje vanalles heeft nu..

2 maanden geleden

Hey, Wat vreemd! Ik ben ook kleuterjuf, en bij ons moet je sowieso uit de kleuterklas.. of je nu immuun bent of niet.. want die immuniteit is niet 100% zeker… Ik zou luisteren naar je lichaam! Ik heb ook bekkeninstabiliteit en ben daardoor al thuis sinds 12weken.. Anders ga je na de bevalling eens zoveel pijn hebben, en kan je er niet voor je kindje zijn 🍀

2 maanden geleden

Luister zeker naar jou lichaam. Je kan altijd eens naar de dokter gaan om je thuis te schrijven want snap dat het echt niet fijn is de pijn. Als je teveel pijn hebt dan is het beste om veel te rusten.

2 maanden geleden

Reactie op sofia85

Hey meid.. ik zou naar je lichaam luisteren als het niet gaat gaat het niet ...
Ja ik let ook wel heel eg op met die cmv, immuun of niet, ik was echt honderd keer mijn handen.

2 maanden geleden

Reactie op julie1998

Hey, Wat vreemd! Ik ben ook kleuterjuf, en bij ons moet je sowieso uit de k ...
Ja mijn gyneacoloog vond het ook heel gek dat ik moest blijven werken. Maar ik had gelijk geen keuze. Maar ik haal sowiso de herfstvakantie niet op deze manier.

2 maanden geleden

Reactie op MacLaura

Ja ik let ook wel heel eg op met die cmv, immuun of niet, ik was echt honde ...
Jaa goed dat je voorzichtig bent ik zou echt naar de dokter gaan en je gewoon al ziek melden 💜

2 maanden geleden

Reactie op sofia85

Jaa goed dat je voorzichtig bent ik zou echt naar de dokter gaan en je gewo ...
Ja ga dat indd best doen, het mannetje komt nu even op de eerste plaats