Hey allemaal
Even mijn hart luchten. Ben momenteel 25 weken zwanger en werk als kleuterjuf (ben immuun tegen cmv dus moet doorwerken). Heb afgesproken met mijn directie dat ik zal werken tot aan de herfstvakantie. Maar nu het schooljaar 2 weken ver is heb ik echt het gevoel dat ik dat niet haal. Heb ongelofelijk veel last van bekkeninstabiliteit en begin ook heel vaak harde buiken te hebben. Van de kleinste inspanning moet ik al gaan liggen. Dat voelt op mijn werk echt niet fijn aangezien het fysiek toch een pittige job is.
Het is zo een tweestrijd want langs de ene kant wil ik heel graag nog blijven werken voor de sociale contacten maar langs de andere kant voelt het echt niet fijn om de hele dag pijn te hebben en ben ik bang dat ik die kleine man in mijn buik er ook geen goed aan doe.
Hey meid.. ik zou naar je lichaam luisteren als het niet gaat gaat het niet!! Ik denk als je dit aankaart bij de huisdokter gaat die zeker niet moeilijk doen om je nu al thuis te laten.. heb zelf 2 kindjes thuis en dit ervaar ik al als super zwaar fysiek laat staan als je heel de dag met kleuters moet bezig zijn.. en ivm met cmv ik snap er soms niks meer van ik ben ook immuun de ene zegt tegen mij dat ik niet meer moet opletten de andere zegt van wel.. heel vervelend want maakt me heel onzeker.. heb bij de eerste zwangerschap cmv gehad waardoor mijn zoontje vanalles heeft nu..
Hey,
Wat vreemd! Ik ben ook kleuterjuf, en bij ons moet je sowieso uit de kleuterklas.. of je nu immuun bent of niet.. want die immuniteit is niet 100% zeker…
Ik zou luisteren naar je lichaam! Ik heb ook bekkeninstabiliteit en ben daardoor al thuis sinds 12weken.. Anders ga je na de bevalling eens zoveel pijn hebben, en kan je er niet voor je kindje zijn 🍀
Luister zeker naar jou lichaam. Je kan altijd eens naar de dokter gaan om je thuis te schrijven want snap dat het echt niet fijn is de pijn.
Als je teveel pijn hebt dan is het beste om veel te rusten.
Hey,
Wat vreemd! Ik ben ook kleuterjuf, en bij ons moet je sowieso uit de k ...
Ja mijn gyneacoloog vond het ook heel gek dat ik moest blijven werken. Maar ik had gelijk geen keuze. Maar ik haal sowiso de herfstvakantie niet op deze manier.