11 Reacties

11 maanden geleden

Hier zeer tevreden van.. Iedere keer als hij gaat slapen zet ik hem op. Zowel dutjes als s'nachts

11 maanden geleden

Hier dubbel gevoel, ik wil niet dat mijn dochter afhankelijk is van witte ruis en licht om te slapen… ik gebruik hem alleen als ze weent. Anders wil ik dat ze leert slapen in de donker en zonder geluid of in de dag met het geluid van bv tv … in de opvang gaat ze ook veel geluiden horen tijdens het slapen ….

11 maanden geleden

Wij zijn heel tevreden van de aankoop, ons zoontje wordt er rustig van. We gebruiken de Moonie bij onrustige (ween)momenten en om in te slapen.

11 maanden geleden

We waren ook aan het twijfelen maar hebben uiteindelijk een gewone white noise machine gekocht van 25 euro (heeft ook een oranje lichtje) en werkt zalig goed hier (en de batterij gaat dagen mee!)

11 maanden geleden

Heel tevreden van. Maar vind dat hij wel snel leeg is.. ( batterij )

11 maanden geleden

Wij hebben een Moonie, zeer tevreden van. Ik vind ook wel dat de batterij heel snel leeg loopt. Dat is dan weer een groot nadeel. Wij gebruiken de Moonie snachts en moeten elke dag opladen. Ik kocht daarnaast ook een toestel op bol voor €35 en dat doet het ook zeer goed. Gaat heel lang mee en veel geluiden waaruit je kan kiezen!!

11 maanden geleden

Ik zou hem niet opnieuw kopen, staat ondertussen eerder als decoratie in haar kamer. We zetten hem niet meer aan, onze dochter had er niet zo veel aan en ik wou het haar niet gewend maken als het niet nodig was. Batterij moet inderdaad constant geladen worden.

11 maanden geleden

Ik raad zelf eerder de Numsy white noise aan. Kost een 20€ ongeveer en is 1000x beter! Batterij moet maar 1x in de week opgeladen worden en heeft veel meer geluidjes etc.

11 maanden geleden

Ik heb hem ook gekocht ma word eigenlijk amper gebruikt.. ik zou hem niet meer opnieuw kopen..

11 maanden geleden

We hebben de Moonie en het doet zeker wat het moet doen. Maar inderdaad: snel platte batterij. Wat hier ook helpt als we onze Moonie zijn vergeten opladen? Spotify! De hele nacht door ´ssshhhhh´ op repeat heeft ervoor gezorgd dat ons zoontje sneller inslaat als hij ´s nachts eventjes wakker wordt. Hij slaapt wel naast mij, dus kan mijn gsm makkelijk op pauze zetten als hij inslaapt of afspelen als hij onrustig wordt. 😁

11 maanden geleden

Reactie op JesminaM

We hebben de Moonie en het doet zeker wat het moet doen. Maar inderdaad: sn ...
Mozeg, hier net hetzelfde 😅wij hebben die mamaroo sleep wieg gekocht en er staat daar 4 liedjes op (regen/white noise/ golven en die sssshhhtt op). Met die shhhtttt slaapt hij vlugger 😅 dat doet soms wonderen die shhhtttt😅Moonie...rap platte batterij idd