17 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben dit vorige x gedaan op 32weken geloof ik, het attest van de gynaecoloog wordt bij ons ook pas dan ingevuld, gaan het nu weer op zo’n termijn doen denk ik

3 maanden geleden

Wij zijn dit 26 juni al gaan doen, ben zaterdag 24w dus was toen bijna 17w, dat kan je snel doen. Je moet wel je zwangerschapstestattest van de gynaecoloog mee hebben.

3 maanden geleden

Reactie op Chay1207

Wij hebben dit vorige x gedaan op 32weken geloof ik, het attest van de gyna ...
Aha oke! Want op sommige sites las ik dat dit al vanaf 26 weken kon, anderen zeiden vroeger… dus wist het niet zo goed 😅

3 maanden geleden

Ik dacht ergens gelezen te hebben vanaf 6 maanden, maar hangt af van je stad of gemeente. volgens mij kan het vroeger ook. Wij gaan dit ook binnenkort inplannen 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Wij zijn dit 26 juni al gaan doen, ben zaterdag 24w dus was toen bijna 17w, ...
Aha oke! Ik moet volgende week terug op controle dus zal het eens vragen :)

3 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Ik dacht ergens gelezen te hebben vanaf 6 maanden, maar hangt af van je sta ...
Zal eens informeren bij stad Gent dan :)

3 maanden geleden

Is inderdaad pas vanaf 6 maand ;)

3 maanden geleden

Wij hebben dit 2 weken geleden in orde gemaakt :) ik was toen 20w met attest van de gynaecoloog dat in het zwangerschapsboekje zat 😊

3 maanden geleden

Wij hebben dit op 25 weken gedaan ☺️

3 maanden geleden

Wij hebben op 24 weken ons attest gekregen van de gyneacoloog en dan online een afspraak gemaakt bij Stad Gent voor de erkenning. Dit zal op 31/08 zijn. Kom vroeger maar dit was de eerste zaterdag die vrij was 😊

3 maanden geleden

Wij hebben dit gedaan toen ik 20-21weken was ongeveer. Gewoon afspraak gemaakt bij stad Aalst en zeker zien dat je je attest van de gynaecoloog meehebt met vermoedelijke bevallingsdatum. Je hoeft zeker niet te wachten tot je 6 maand bent, kan nu ook al. Dan is het iets dat je reeds kan afvinken op de administratieve takenlijst 😄

3 maanden geleden

Wij hebben dit op 10weken al gedaan, kon prefect al. Inderdaad op voorhand een afspraak maken 😊

3 maanden geleden

Ik heb het op 20 weken gedaan en nu ben ik 22 weken. Ik denk dat je een beetje zelf kan kiezen waneer je ga.

3 maanden geleden

Ik heb dit vorige maand gedaan( vanaf 20 weken is dit mogelijk) en was toen ook net 20+ 1 weken

3 maanden geleden

Ik geloof ook dat je vanaf 20 weken kan gaan. Wij hebben gewacht tot het kindje levensvatbaar was en hebben op de 24 weken echo een attest gevraagd aan de gynaecoloog. Op 26 weken hebben we een afspraak op het gemeentehuis.

3 maanden geleden

Reactie op Charlotte_C

Ik geloof ook dat je vanaf 20 weken kan gaan. Wij hebben gewacht tot het ki ...
Ik moet volgende week voor mijn 24 weken echo, zal het dan eens vragen dankje!

3 maanden geleden

Ik heb het attest gewoon van de vroedvrouw gekregen