20 Reacties

10 dagen geleden

Wij hebben stickers besteld bij kaartje2go

10 dagen geleden

Ja, ik schrijf ook niet moeder mooist maar heb het toch gewoon zelf gedaan, die envelop gaat toch de vuilbak in denk ik dan 🥲

10 dagen geleden

Ik heb alles met de hand geschreven, heb hem moeten amputeren achteraf. Ik zou je de moeite besparen en stickers gebruiken 😅

10 dagen geleden

Oei ik dacht gewoon een geboortekaartje te geven wanneer ze op bezoek komen 🥹

10 dagen geleden

Wij gaan ook etiketten afdrukken wegens slecht handschrift 😅

10 dagen geleden

Reactie op Lauriebr

Oei ik dacht gewoon een geboortekaartje te geven wanneer ze op bezoek komen ...
Al die mensen aan wie ik een kaartje stuur moeten niet op bezoek komen hoor amai hahahah 😂 laat maar zitten

10 dagen geleden

Alles met de hand geschreven. Niet overal moest er gelukkig een adres op omdat we een deeltje zelf (met hulp van me ouders) gaan rondbrengen.

10 dagen geleden

Wij hebben puur uit gemak alles geprint op etiketten 😂

10 dagen geleden

Hier alles zelf geschreven, wel in stukjes. Meest vervelende vond ik ons adres schrijven, had daarvoor een stempel besteld maar die veel te klein uit 😅 dus het was nog eens €25 uitgeven of handgeschreven..

10 dagen geleden

Alles zelf geschreven, de ene al wa properder dan de ander 🫠🤭

10 dagen geleden

Reactie op meganneke

Wij hebben puur uit gemak alles geprint op etiketten 😂
Wij ook!

10 dagen geleden

Wij hebben gewoon rechtstreeks op de enveloppen geprint, ook ons adres op de achterzijde.

10 dagen geleden

Hier handgeschreven, vinden het toch iets persoonlijker zo🙈

10 dagen geleden

Ik ben volop bezig met zelf schrijven, uiteindelijk vind ik het nog vlug gaan… Achterkant plakken we dicht met een sticker waar de initialen van ons kleintje zal opstaan en ons retouradres.

10 dagen geleden

Doen veel mensen dat want daar had ik nog niet over nagedacht. Ik denk dat ik gewoon ga geven als mensen op bezoek komen. Desnoods kan je stickers laten maken van de namen en adressen.

10 dagen geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Doen veel mensen dat want daar had ik nog niet over nagedacht. Ik denk dat ...
Is mss streekgebonden? 😄 Ik heb het nog nooit geweten dat je pas kaartje krijgt bij bezoek. Want meestal ga je op bezoek aangezien je een kaartje krijgt die aangeeft of er al dan niet babyborrel is. Maar zal wellicht bij jullie andere gewoonte zijn 😊 Ik schreef alles, 2x 3 uurtjes en was ervan af. Vond de adressenlijst verzamelen/controleren het grootste werk 😜

10 dagen geleden

Wij hadden de mensen via een site hun adres laten doorgeven en nu heb ik via hun die adressen op stickers voor op de enveloppen te plakken

6 dagen geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Is mss streekgebonden? 😄 Ik heb het nog nooit geweten dat je pas kaartje k ...
Amai wel effe. Maar ja kan zijn, bij ons was het altijd dat je eentje kreeg bij bezoek en degene die niet langs kwamen die wel opsturen

6 dagen geleden

Hier altijd op geprinte etiketten gedaan, en stempel met retouradres. Ooit een excel gemaakt met adressen, die controleren we altijd of alles nog correct is. En gewoon printen dan. Nog geen uur werk gehad, incl. Sorteren wat met de post weg moet.

6 dagen geleden

Hier heeft mn mama alles geschreven & stempel met retouradres op de ommezijde! Qua verzenden moet er niet zoveel op de post, wij gaan vooral veel laten ronddragen door familie!