Hier alles zelf geschreven, wel in stukjes. Meest vervelende vond ik ons adres schrijven, had daarvoor een stempel besteld maar die veel te klein uit 😅 dus het was nog eens €25 uitgeven of handgeschreven..
Ik ben volop bezig met zelf schrijven, uiteindelijk vind ik het nog vlug gaan…
Achterkant plakken we dicht met een sticker waar de initialen van ons kleintje zal opstaan en ons retouradres.
Doen veel mensen dat want daar had ik nog niet over nagedacht.
Ik denk dat ik gewoon ga geven als mensen op bezoek komen.
Desnoods kan je stickers laten maken van de namen en adressen.
Doen veel mensen dat want daar had ik nog niet over nagedacht.
Ik denk dat ...
Is mss streekgebonden? 😄 Ik heb het nog nooit geweten dat je pas kaartje krijgt bij bezoek. Want meestal ga je op bezoek aangezien je een kaartje krijgt die aangeeft of er al dan niet babyborrel is. Maar zal wellicht bij jullie andere gewoonte zijn 😊
Ik schreef alles, 2x 3 uurtjes en was ervan af. Vond de adressenlijst verzamelen/controleren het grootste werk 😜
Hier altijd op geprinte etiketten gedaan, en stempel met retouradres. Ooit een excel gemaakt met adressen, die controleren we altijd of alles nog correct is. En gewoon printen dan. Nog geen uur werk gehad, incl. Sorteren wat met de post weg moet.
Hier heeft mn mama alles geschreven & stempel met retouradres op de ommezijde!
Qua verzenden moet er niet zoveel op de post, wij gaan vooral veel laten ronddragen door familie!