16 Reacties

7 maanden geleden

Hoi Joyce, hoe komt het dat je nog niet weet of je zwanger bent? :) Ik heb 3 dagen vóór ongesteldheid positief getest. Bij een test weet je het zeker. Ik ben nu 5+2 en heb af en toe een opgeblazen gevoel. Maar niets extreem om het nu al als symptoom te zien bij mij. Elk lichaam is natuurlijk anders.

7 maanden geleden

Ik durf niet goed eigenlijk we zijn al even bezig en heb ik februari ook een miskraam gehad na 5 weken en ben bang voor teleurstelling

7 maanden geleden

Reactie op joycevda

Ik durf niet goed eigenlijk we zijn al even bezig en heb ik februari ook ee ...
🫂 Weet dat je niet alleen bent met die angst om weer eens negatief te plassen. Het is wel het enige dat je zekerheid kan geven. Ben je van plan om te wachten tot je overtijd bent? :)

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

🫂 Weet dat je niet alleen bent met die angst om weer eens negatief te plas ...
Normaal wel maar moet me zo hard inhouden 😔

7 maanden geleden

Reactie op joycevda

Normaal wel maar moet me zo hard inhouden 😔
Ik hoop dat je een positieve test in handen zal hebben. 🍀🤞🏻

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik hoop dat je een positieve test in handen zal hebben. 🍀🤞🏻
Dankje 🤞

7 maanden geleden

Ik heb dit ook! 28 maart terugplaatsing gehad en sinds woensdag deze klachten (enorm opgeblazen en soms heel misselijk, weinig eetlust & doodmoe). De donderdag positief getest en de vrijdag positief nieuws na bloedonderzoek.

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ik heb dit ook! 28 maart terugplaatsing gehad en sinds woensdag deze klacht ...
Dit geeft me zeer goede hoop eigenlijk ik ben echt precies ineens 10kg bijgekomen zo opgeblazen en idd weinig uitlust en met momenten heel misselijk niet heel de tijd

7 maanden geleden

Reactie op joycevda

Dit geeft me zeer goede hoop eigenlijk ik ben echt precies ineens 10kg bijg ...
Dit heb ik ook. Kotsmisselijk, alles opgeblazen, doodmoe. En nog geen 5 weken 🙄. Ik was al zwaarder van gestel en buik. Maar nu staat die precies al bol.

7 maanden geleden

Reactie op Maité87

Dit heb ik ook. Kotsmisselijk, alles opgeblazen, doodmoe. En nog geen 5 wek ...
Ja ben precies al 5 a 6 mnd tegen de avond en ook met vlagen heel misselijk maar ik zou nog maar 3 + 5 zijn als ik zwanger ben

7 maanden geleden

🤞🏽 Ik hoop dat dit ongemak een teken mag zijn voor je.

7 maanden geleden

Reactie op Maité87

🤞🏽 Ik hoop dat dit ongemak een teken mag zijn voor je.
Dankje 🤞

7 maanden geleden

Opgeblazen gevoel heb ik ook zeker en vast last van! En veel scheetjes ook 😅 hoort er allemaal bij, ik zit nu in mijn 6e week richting mijn 7e week. Van misselijkheid heb ik zelf gelukkig geen last van, maar weinig eetlust heb ik ook wel. Ik forceer mezelf echt om te eten en grijp vooral naar een notenmix en drink daarnaast wel veel water ook. Ik zou vooral contact opnemen met je dokter voor een bloedtest, daar zal alle info rond zwangerschap wel uitkomen...✨

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Opgeblazen gevoel heb ik ook zeker en vast last van! En veel scheetjes ook ...
Jaa scheetjes heb ik idd ook veel 😂 en vandaag geen misselijkheid 🤞 en ja denk dat ik dat idd ga doen 🤞

7 maanden geleden

Reactie op joycevda

Jaa scheetjes heb ik idd ook veel 😂 en vandaag geen misselijkheid 🤞 en ja ...
Spannend!!! 🤗

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Spannend!!! 🤗
Jaa dat zeker en vast zijn nu ong een 7 maand bezig 🤞