Om het even te kaderen..
5/4 bloedonderzoek gehad, 8 dagen na terugplaatsing 5 daagse cryo, positief getest. Progesteron was iets te laag dus progebel verhoogd van 3 naar 4 per dag.
12/4 opnieuw bloedonderzoek gehad om te zien als de waarden goed stegen. Hcg steeg goed en progesteron was best oké.
14/4 opgestaan met veel bloedverlies. Dus in paniek naar het ziekenhuis mogen gaan. Op de echo leek alles oké, maar het is ook nog veel te vroeg om zeker te zijn. Was toen 5w 1d zwanger. Ze zagen wel een vruchtzakje dat qua grootte overeenkomt met mijn termijn. Ook mijn waarden zijn iets gestegen, maar niet verdubbeld in vergelijking met vrijdag. Mijn progesteron is wel beter. Hierdoor konden ze geen duidelijke conclusies trekken.
16/4 (5w 3d) opnieuw moeten gaan voor een bloedonderzoek. HCG was meer dan verdubbeld. Progesteron was ook goed. We mochten dus licht positief zijn.
19/4 (5w 6d) vandaag opnieuw moeten gaan voor een echo. Ze zag een gegroeid vruchtzakje en een dooierzakje, maar nog geen embryo. Kon ook liggen aan het feit dat het dooierzakje heel dicht bij de baarmoederwand zit. Hierdoor kan het dat het embryotje niet goed zichtbaar is. Er is ook opnieuw bloed geprikt. Hcg is niet voldoende gestegen en progesteron is gezakt. Dus de kans is heeeel reëel dat het een miskraam wordt. Voorlopig verder hormonen nemen en dinsdag opnieuw ziekenhuis.
Ik heb het gevoel dat mijn lichaam het zelf allemaal precies niet goed weet..
Waarden 5/4: hcg 71,7 / progesteron 9,7
Waarden 12/4: hcg 1434,7 / progesteron 9,9
Waarden 14/4: hcg 2370,8 / progesteron 11,5
Waarden 16/4: hcg 5339,0 / progesteron 12,5
Waarden 19/9: hcg 9823,2 / progesteron 10,6
Iemand ervaring in deze situatie? Iemand tips?